‘Real Virtual Beauty‘ počiva na istraživanju koje je pokazalo da na samopouzdanje mnogih mladih djevojaka negativno utječe nedostatak raznolikosti među likovima
Nakon što su otkrili da se dvije od tri gejmerice ne osjećaju dovoljno dobro predstavljenima u igricama, Dove se udružio s ekipom iz Epic Gamesa i organizacijom Women in Games kako bi kreirali serijal – ‘stvarnih‘ avatarki.
Kampanja koju su nazvali ‘Real Virtual Beauty‘ počiva na istraživanju koje je pokazalo da na samopouzdanje mnogih mladih djevojaka negativno utječe upravo trenutni nedostatak raznolikosti među likovima. Većini igrača, prenosi portal Famous Campaigns, poznati su avatari kreirani u stilu Lare Croft, ali rijetki mogu (ili znaju) imenovati ženske likove u igricama koje izgledaju drugačije.
‘Stvarna‘ ljepota
Dove i njihovi partneri producirali su video u kojem se žene pitaju zašto se u igricama prikazuju likovi koji im nimalo ne sliče te pozivaju publiku na akciju apelom: ‘Učinimo virtualnu ljepotu stvarnom‘.
– Dove vjeruje da bi ljepota trebala biti izvor samopouzdanja, a ne tjeskobe, u svakom aspektu života, i stvarnom i virtualnom – kazao je Leandro Barreto, potpredsjednik Dove Globala te dodao kako je gaming industrija napravila neke značajne korake kako bi postala inkluzivnija, ali se taj napredak mora ubrzati te poraditi na ‘uskoj‘ definiciji ljepote koja je vidljiva (i) u virtualnom svijetu.
Paralelno s videom, Dove planira lansirati i dodatne projekte poput Real Beauty in Games Training Program te se nada da će na taj način redefinirati ideju ženske ljepote.
Prema njima, djevojčice diljem svijeta su izložene negativnim stereotipima i ono što je bilo toksično u svijetu filma ili televizije, sada je i u svijetu gaminga. Stvaranjem raznolikih i inkluzivnih avatarki, nadaju se, pomoći će gejmericama da se osjećaju bolje u svojoj koži.