Tržište replika luksuznih satova postaje sve sofisticiranije, a oko polovice krivotvorina imitira marku Rolex. Kako je izvršni direktor tvrtke Watchfinder&Co, Arjen van de Vall, kazao Business Insideru, od svih satova koje su u prošloj godini primili prodavači, deset posto je krivotvoreno, a budući da Rolex uživa najveću potražnju, logično je da se taj brend najčešće i kopira.
Inače, Watchfinder, trenutno u vlasništvu luksuzne švicarske kompanije Richemont, od 2002. se bavi preprodajom rabljenih satova, a njegovi su stručnjaci 80 posto replika prepoznavali već ‘na pogled‘.
Međutim, kako tvrdi de Vall, taj se udjel smanjio na 20 posto budući da su krivotvorine sve uvjerljivije.
Iako je Rolex brend koji se najčešće kopira, krivotvoritelji ‘ne bježe‘ ni od drugih luksuznih marki tako da su na tržištu dostupne vjerne kopije ili, kako de Vall kaže, ‘klonovi‘ modela svih većih igrača u industriji satova.
Osim što su im krivotvoritelji prijetnja, Boomberg je izračunao da je cjelokupno tržište, zbog nesigurnih ekonomskih uvjeta, doživjelo pad prodaje.
Točnije, Bloombergov Subdial Watch Indeks koji prati 50 trgovaca rabljenih satova, pokazao je da je prodaja pala 20 posto u usporedbi s lanjskim lipnjem.