Život
StoryEditor

Prada je najpopularniji brend u prvom kvartalu 2023.

20. Travanj 2023.
foto Shutterstock
Osim Prade na listi najpopularnijih brendova tražilice Lyst, iskazao se i brend Miu Miu, dok je Balenciaga najveći gubitnik

Modna tražilica Lyst objavila je svoj čuveni Lyst Index koji je sjajan indikator trendova, ali i želja i potreba potrošača kad su u pitanju modni izbori. U prvom kvartalu ove godine, najpopularniji je brend Prada, a slijedi ga MiuMiu koji je priredio modnu reviju sa ‘zvjezdanim‘ castom, pridonio prodoru trenda Balletcore i kreirao uspješnu kolaboraciju s brendom New Balance.

Kako prenosi portal Hypebae, drugo mjesto na listi najbolji je rezultat za MiuMiu otkako je Lystovog Indexa, a modni stručnjaci vjeruju da bi se uskoro mogao probiti i do prvog mjesta. Na trećoj je poziciji Moncler, a slijede ga Valentino i Loewe. Bottega Veneta se nije pomakla sa šestog mjesta na kojem je bila u posljednjem kvartalu 2022., dok je Dolce&Gabbana na stabilnom sedmom.

Uniqlo rasturio

Versace se popeo za pet mjesta i sad je na osmom, a za taj je skok vjerojatno zaslužna modna revija koja se održala u Los Angelesu i koja je ostvarila 38,9 milijuna pregleda na TikToku i impresivan rast pretraživanja od 44 posto. Slab rezultat ostvario je Gucci koji je pao na deveto mjesto. Pretpostavlja se da je to zbog odlaska kreativnog direktora Alessandra Michelea, ali i Harryija Stylesa, miljenika generacija Z i popularnog zaštitnog lica brenda.

Prvu desetku slijede Dior, Nike, Louis Vuitton, Diesel, Burberry, Fendi i Skims. Potonji je brend u vlasništvu Kim Kardashian ujedno i jedan od rijetkih debitanta na Lystovom Indexu. Donedavno popularna Balenciaga nastavlja sa silaznom putanjom te je od posljednjeg kvartala 2022. pala za još sedam pozicija te je sad na 18. mjestu. Slijede ga Jacquemus, pa JW Anderson koji je prvi put među 20 najpopularnijih. Kad je o najpopularnijim proizvodima riječ, prvi je kvartal ‘pomela‘ sintetička torbica brenda Uniqlo.

To je ujedno i najveće ‘kvartalno‘ iznenađenje budući da najtraženiji proizvodi obično budu komadi luksuznih brendova bilo da je riječ o MiuMiu balerinkama ili Bottega Veneta torbama. Popularnost Uniqlove torbice govori o snazi društvenih mreža, posebno TikToka budući da je upravo na toj platformi postala viralna. Torbicu japanskog streetwear brenda, prate maksi haljina od trapera brenda Diesel, Adidasove tenisice Gazelle i crvene čizme MSCHF-a.

10. prosinac 2024 06:53