1000 Najvećih
StoryEditor

Mirko Mrakužić (dm): Nastavit ćemo ulagati u cijene, prodajnu mrežu, zadovoljstvo djelatnika te digitalizaciju poslovanja

07. Srpanj 2024.
Mirko Mrakužić, direktor dm-a

Dm je u prošloj poslovnoj godini opravdao povjerenje kupaca, što su nam potvrdila neovisna istraživanja i rast svih poslovnih pokazatelja. Broj kupnji premašio je 30 milijuna, što je rast od 11 posto, dok smo u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda ostvarili rast od gotovo 50 posto u usporedbi s prethodnom poslovnom godinom.

Uložili smo u nove prodavaonice i uređenje postojećih, proširili smo mrežu prodavaonica dm-a koje nude OTC proizvode te smo dio OTC asortimana uvrstili u ponudu dm online shopa. Unaprijedili smo i aplikaciju ‘Moj dm‘, koju danas koristi više od 830.000 kupaca, a putem nje je tijekom protekle godine obavljeno više od polovice svih kupnji u dm online shopu. Kako bismo kupcima olakšali prijelaz na euro, na samom početku prošle godine uložili smo u cijene te dodatno snizili cijene više od 700 proizvoda. U veljači ove godine umanjili smo cijene svih uložaka, tampona i menstrualnih gaćica vlastite marke Jessa za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, a od lipnja ove godine su svi proizvodi osviještene prehrane marke dmBio povoljniji u prosjeku za 18 posto. Svjesni doprinosa koji svaki djelatnik ugrađuje u uspjeh naše tvrtke, ovog smo im siječnja zahvalili na doprinosu povećanjem bruto plaća za devet posto te ćemo u subvencioniranje prehrane za djelatnike u prodavaonicama ove godine uložiti do 1.200 eura po djelatniku.

Kao i svake godine, dobre poslovne rezultate iskoristili smo kako bismo nastavili i s ulaganjima u društveno odgovorne aktivnosti te u održivo poslovanje, što podrazumijeva smanjenje utjecaja poslovanja na okoliš. Uveli smo Sustav upravljanja energijom prema normi ISO 50001:2018. On nam omogućava dodatno poboljšanje energetske učinkovitosti, s ciljem postizanja veće transparentnosti potrošnje energije i resursa, razvoja dodatnih aktivnosti i mjera za povećanje učinkovitosti i smanjenje potrošnje te podizanja svijesti djelatnika. Održivo poslovanje više ne može biti alternativa, stoga je principe održivosti potrebno integrirati u sve poslovne procese.

Zato intenzivno radimo na razvoju održivih proizvoda vlastite marke te stalno povećavamo udio reciklata u ambalaži, a već prije 10 godina smo uklonili mikroplastiku iz svih proizvoda dm marke za njegu tijela, kose i zubi. Kako bismo kupce potaknuli na osviještenu kupnju, u suradnji s institucijama i nevladinim organizacijama razvili smo zelene etikete, kojima su u prodavaonicama označeni proizvodi koji imaju minimalno jedan od 15 priznatih održivih certifikata, a  u dm online shopu ti su proizvodi lako pretraživi zahvaljujući filteru “održiviji odabir”. Nastavit ćemo ulagati u cijene, prodajnu mrežu dm-a, zadovoljstvo djelatnika te u daljnju digitalizaciju poslovanja, jer na taj način želimo još bolje odgovoriti na potrebe kupaca, djelatnika i zajednice, na čemu temeljimo našu dugogodišnju vodeću poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu.

19. studeni 2024 19:39