Aktualno
StoryEditor

Age of Gamers: DanTDM igranjem zaradio 16.5 milijuna dolara

10. Prosinac 2017.

https://www.youtube.com/watch?v=ikQs7jcsmjM

S gotovo 17 milijuna pratitelja, svjetskom turnejom u sklopu koje je rasprodao četiri večeri u Sydney Opera House i više od 11 milijardi pregleda na YouTubeu, gamer DanTDM apsolutna je zvijezda YouTubea, piše Forbes.

Njegovo pravo ime je Daniel Middleton, a iako ga nećete vidjeti kako hoda crvenim tepihom svojevrsni je celebrity te najviše plaćena YouTube zvijezda u 2017. čija je ovogodišnja zarada od 16.5 milijuna dolara najveća otkako je Forbes 2015. počeo pratiti YouTubere.

>>>U režiji luksuza

Iako YouTuberi većinu svog vremena provode u virtualnom svijetu, oni zarađuju milijune što mnogim pripadnicima starijih generacija nije sasvim shvatljivo. Prvi puta gotovo polovica rangiranih na Forbesovoj listi su gameri. Gledatelji satima vise na YouTubeu kako bi gledali svoje idole dok igraju najnovije igrice. Šest od 10 YouTubera na Forbesovoj listi su pridošlice koje svoje pratitelje zabavljaju vratolomijama, djecom koja otvaraju poklone te, u Danovom slučaju, igraju Minecraft.

Deset najbolje plaćenih zvijezda YouTubea od 1. lipnja 2016. do 1.lipnja 2017. zajedno su zaradile 127 milijuna dolara. Većinom svoju zaradu mogu zahvaliti prihodima od oglašavanja. Šestogodišnji Ryan Ryan ToysReview u promatranom vremenskom razdoblju prikupio je više od 8 milijardi pregleda, dok su gameri kao što su Evan Fong i Mark Fischbach zajedno dobili više od 2 milijarde.

Kako YouTube zvijezde odrastaju tako više truda ulažu u vlastitu promociju što im omogućava veće turneje, unosnije ugovore i veću zaradu.

>>>Bogate kućanice na meti kulturnog prijezira

Drugoplasirani je Evan Fong, također gamer čija zarada iznosi 15.5 milijuna dolara. Publika gamera raste iz dana u dan jer gledatelji posjećuju njihove kanale kako bi otkrili trikove, a kompanije ih angažiraju za oglašavanje na kanalima.

Za gamera PewDiePie-a ova godina nije bila baš najbolja jer je njegova ovogodišnja zarada od 6.12 milijuna dolara manja za 20 posto u odnosu na prošlogodišnju i to jer se zamjerio gledateljima zbog rasističkih izjava i antisemitskih slika. Mnogi oglašivači su prekinuli suradnju s njim što je dovelo do strmoglavog pada prihoda od oglasa.

23. svibanj 2024 10:57