Udruga tovljača junadi Baby Beef potpisala je u četvrtak ugovor s Kauflandom o plasmanu junetine pod svojim novim brendom Hrvatska junetina, stoji u priopćenju te udruge. To je već drugi lanac u posljednjih sedam dana koji je potpisao partnerski ugovor za korištenje tog brenda nakon što je to učinio Spar. Iz udruge poručuju da vode pregovore i s ostalim velikim trgovačkim lancima.
>>> Udruga Baby Beef: Novi ZPP otjerat će ionako devastirani stočarski fond u grob
- Moram istaknuti kako smo zadovoljni ovakvim razvojem našeg novog branda i tolikim odazivom poslovnih partnera koji žele Hrvatsku junetinu u svojim dućanima, mesnicama, restoranima… Ugovori s najvećim trgovačkim lancima jamče nam dugoročnu održivost proizvodnje vrlo kvalitetnog junećeg mesa koje već šest desetljeća priznaju i traže na najzahtjevnijim gastronomskim tržištima. Članovi naše udruge su jako zadovoljni, a i novi se žele učlaniti, jer vide da ova naša priča i brend imaju budućnost. Očekujem da će slično ići i suradnja s Kauflandom - poručio je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.