Iza agencije za oglašavanje BrandKarma krije se dvadesetogodišnje iskustvo, mnogo uspješnih projekata, više stotina suradnika te brojni zadovoljni klijenti koji joj godinama daruju povjerenje. Agenciju je prije nepune tri godine pokrenula Jelena Biluš, dotadašnja partnerica u regionalnoj marketinškoj agenciji Studio Marketing JWT. Uz velik rast BrandKarma uvrštena je među prvih 50 agencija prema prometu, a ove će godine ostvariti rast od 40 posto u odnosu na prošlogodišnji rezultat. Biluš se ove godine kao partner u agenciji pridružio Ivan Zrilić, koji je do tada vodio odjel BTL-a.
• Koje usluge nudi BrandKarma i što biste izdvojili kao konkurentnu prednost u odnosu na druge marketinške agencije? Jelena Biluš: – BrandKarma ima iskustvo u pružanju cjelokupne marketinške usluge u raznim granama industrije. No slijedeći globalne trendove, naglasili smo sveprisutniju komponentu ‘shopper‘ marketinga s upotrebom digitalnih tehnologija. To je nešto što klasične agencije ne rade ili rade u manjem obujmu, i tu smo prepoznali nišu na tržištu. Unutar kuće uspješno razvijamo razne aplikacije, a neke smo već prenijeli i na druga tržišta. Među ostalima, pružamo usluge vođenja društvenih mreža, tajnih kupaca, promocije u HoReCi i maloprodaji, istraživanja tržišta, edukaciju itd. Specijalizirali smo se za taj dio usluga jer su nas, među ostalim, prema tome usmjerile i potrebe klijenata. Gotovo svakodnevno organiziramo razne aktivnosti na terenu. Individualni pristup često presudno utječe na odluku o kupnji i zato je taj kanal neizmjerno važan da bi određeni brend pronašao put do krajnjega kupca. I zato veliku pažnju i trud ulažemo u edukaciju svojih ljudi na terenu koji su u izravnom kontaktu s kupcem. Ivan Zrilić: – Bez obzira na to o kojoj je aktivnosti ili novoj aplikaciji za bolju i bržu komunikaciju riječ, ključ dobrog i uspješnog rada naši su ljudi na terenu. S partnerima danas raspolažemo bazom od više od 400 osoba koje se specijaliziraju za pojedine aktivnosti. Fokusirali smo se na svakodnevnu edukaciju svojih ljudi te na castinzima i testiranjima angažiramo nove ljude. Agencije našeg profila obično su usredotočene na veće gradove, a s obzirom na to da naši klijenti imaju nacionalnu pokrivenost, putem usluge lokalne ruralne pokrivenosti prepoznali smo prednosti u odnosu na konkurenciju. Trenutačno imamo regionalne urede u Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu te mrežu regionalnih koordinatora po cijeloj RH. Klijentima nudimo uslugu ‘ključ u ruke‘ osiguravajući im kompletnu logistiku, skladišta i produkciju po cijeloj Hrvatskoj.
• Spomenuli ste upotrebu digitalnih tehnologija kao svoju prednost. Možete li malo objasniti kako ih upotrebljavate? Ivan Zrilić: – Pratimo trendove i proces digitalizacije nije nas zaobišao pa svojim klijentima osiguravamo razna rješenja za olakšavanje komunikacije s klijentima i kupcima, istraživanje tržišta te praćenje stanja na tržištu pomoću analitike u stvarnom vremenu. To omogućuje i brzu detekciju i otklanjanje problema. Prepoznali smo da je to nužno u suvremenom poslovanju i želimo klijentima ponuditi najbolju uslugu. Stoga u timu imamo IT stručnjaka kojemu je jedan od zadataka razvijati takve aplikacije. Uspješan miks ljudi i suvremene tehnologije ključan je za pružanje kvalitetnog servisa klijentima.
• Što biste izdvojili kao najveće uspjehe BrandKarme? Jelena Biluš: – Najveći je uspjeh što su klijenti prepoznali naš dobar rad i što smo stekli njihovo povjerenje. Svojim velikim uspjehom smatram i lojalne ljude koji svakodnevno rade za nas. Naše ime prepoznato je na tržištu, a ove godine ostvarit ćemo rast od 40 posto. Presretni smo svime što smo postigli u ovom kratkom vremenu. Ivan Zrilić: – Uspjeh je što smo u jako kratkom vremenu stvorili brend i što nas klijenti i okružje doživljavaju kao kvalitetnog i pouzdanog partnera. Pokazatelji su klijenti s kojima imamo dugogodišnju suradnju te svaku godinu u svim segmentima imamo pozitivne trendove. Gotovo svi kolege koji su danas zaposlenici BrandKarme počeli su kod nas raditi kao promotori, supervizori, a danas su kvalitetan kadar koji samostalno upravlja procesima. Također, konstantno rastemo, razvijamo se u skladu sa svojim ciljevima i željama i ne planiramo stati.
• Kad smo kod planiranja, što imate na umu za vremena koja dolaze? Jelena Biluš: – Imamo tisuće ideja. Uglavnom uključuju proširenje broja klijenata, zaposlenih, novih projekata, a možda i kvadrata. Ivan Zrilić: Imamo velike planove, ali trebat će nam još učenja i vremena da ih sve ostvarimo.