[embed]https://www.youtube.com/watch?v=VYcGOYTDNms[/embed]
Već nekoliko godina kao zasebna marka unutar Citroëna djeluje DS. Francuzima je cilj bio ponuditi premium brend koji bi mogao konkurirati njemačkim modelima. Drugi cilj je bio osvojiti kinesko tržište, koje je Citroënu, ali i čitavoj autoindustriji od prioritetne važnosti. Upravo zbog toga neki su modeli prilagođeni upravo tom specifičnom tržištu. To nije slučaj i s novopredstavljenim DS7 Crossbackom E-TENSE 4x4, koji se može prodavati doslovno u cijelom svijetu. Možda malo kompliciran naziv koji već sam govori o automobilu a da ni pogledate njegove fotografije. Dakle brojka 7 u nazivu znak je da je riječ o najvećem modelu unutar game DS, Crossback jasna je smjernica da je u pitanju crossover, odnosno SUV automobil, E-TENSE daje do znanja kako je u igri struja, a 4x4 znak da je pogon izveden na sva četiri kotača.
>>>Seat Tarraco: ‘Španjolac’ s njemačkom putovnicom
Dobra kombinacija
Pod poklopcem motora smješten je benzinski motor od 200 KS (147 kW), koji je povezan s dva električna motora od 109 KS (80 kW) i električnim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa EAT8. Kombinirana snaga doseže 300 KS uz okretni moment od 450 Nm raspoređen na četiri pogonska kotača. Samo na električni pogon DS 7 Crossback E-TENSE 4x4 može prijeći 50 kilometara (prema ciklusu WLTP i do 60 km prema ciklusu NEDC) zahvaljujući bateriji kapaciteta 13,2 kW/h. Uz domet dovoljan za svakodnevna putovanja na relaciji ‘kuća – posao‘ bilo u gradu bilo na autocesti, postiže i brzinu od 135 km/h. Kada se baterija isprazni ili kada uvjeti vožnje to zahtijevaju, uključuje se motor s unutarnjim izgaranjem. To je u principu i jedina praktična primjena struje u automobilima jer realno potpuno električni automobili još uvijek nemaju dovoljno izgrađenu infrastrukturu (u Hrvatskoj) za bezbrižnu vožnju, odnosno putovanja.
>>>Mercedes EQC: Stiže nova generacija električnih automobila
Povoljniji od konkurencije
Na ovaj način možete se koristiti strujom u gradu i benzinskim motorom za dulja putovanja. Inače kada se koristi obama pogonima (električnim i benzinskim), DS 7 Crossback E-TENSE do 100 km/h dolazi za 6,5 sekundi i razvija najveću brzinu od 220 km/h. Vanjski izgled modela DS7 postao je prepoznatljiv za tu ipak novu marku na automobilskom tržištu, a u unutarnjem prostoru dominira avangardni dizajn. Novi model trebao bi se pojaviti na tržištu iduće godine kada će biti poznata i cijena, koja sigurno neće biti niska, ali svakako povoljnija od njemačke konkurencije.