Francuski proizvođač luksuznih modnih proizvoda Hermes objavio je u srijedu da je u 2017. godini dosegnuo najvišu operativnu maržu u povijesti poslovanja zahvaljujući snažnoj potražnji u fizičkim i internetskim trgovinama širom svijeta.
Tvrtka najpoznatija po svilenim maramama i birkinicama, torbicama nazvanima po britanskoj glumici i pjevačici Jane Birkin, ostvarila je dobit u zemljama Azije, Sjeverne i Južne Amerike i Europe, navodi se u priopćenju.
>>> ‘Birkinica‘ od krokodilske kože prodana za vrtoglavih 380 tisuća dolara
"Iza Hermesa je još jedna godina rekordnih rezultata", istaknuo je izvršni direktor Axel Dumas.
Najveći skok prodaje - za 10 posto - zabilježen je u odjelu torbi i kožne galanterije dok je u odjelu svilenih marama prodaja porasla šest posto.
Ukupni su prihodi na razini grupe porasli u prošloj godini sedam posto, na 5,5 milijardi eura.
Neto dobit poskočila je 11 posto, na 1,2 milijarde eura. Temeljna ili operativna dobit uvećana je 13 posto, na 1,9 milijardi eura.
Time je operativna marža, ključni pokazatelj profitabilnosti, porasla za dva postotna boda, na 34,6 posto, što je njezina najviša razina od osnutka tvrtke.
Za razliku od mnogih drugih brandova visoke mode koji po riječima analitičarima zbog uzleta divova internetske trgovine prolaze kroz "maloprodajnu apokalipsu", Hermes je zabilježio rast broja kupaca u fizičkim trgovinama gotovo u cijelom svijetu.
>>>> Francuska modna kuća Hermes ima dobit veću od milijarde eura
"Značajan porast prihoda u 2017. godini u trgovinama grupe bio je potaknut rastom na svim geografskim područjima", istioče se u priopćenju.
Trgovine su otvorene, obnovljene ili proširene u gradovima diljem svijeta, uključujući London, Kopenhagen, Tajvan, Toronto i Sao Paolo.
Nova internetska stranica brenda pokrenuta je u Sjedinjenim Državama i Kanadi, a ove se godine očekuje i u Europi i Kini.