U poslovnoj godini 2017./2018. prodaja METRO Cash & Carryja porasla je za 1,5 posto, a petu godinu za redom kompanija bilježi i rast like-for-like prodaje koja je u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. rasla za 1,3 posto. Ističe se i snažan rast od 14 posto u segmentu prodaje putem dostave, koja sada čini 18 posto ukupnih prihoda kompanije (PG 2016./17. = 15,6 posto), stoji u priopćenju.
„Protekla poslovna godina bila je uspješna za METRO Cash & Carry. Ostvarili smo značajan napredak u mnogo područja i zahvaljujući transformaciji poslovanja s jakim fokusom na veleprodaju, postigli rast like-for-like prodaje petu godinu za redom. U narednoj poslovnoj godini nastavit ćemo se fokusirati na nama izuzetno važne kupce iz HoReCa sektora te na trgovce, uz širenje digitalnog poslovanja", izjavio je predsjednik Uprave METRO Grupe Olaf Koch.
Tijekom protekle poslovne godine METRO Cash & Carry dodatno je pojačao fokus na ključne skupine kupaca u HoReCa sektoru te na trgovce. Zahvaljujući takvom strateškom pristupu kupcima, u HoReCa sektoru osiguran je rast like-for-like prodaje od 3,6 posto, dok je prodaja prema trgovcima rasla za 4,6 posto. U poslovnoj godini 2017./2018. EBITDA METRO Cash & Carryja (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 1.321 milijuna eura.