Predviđa se kako će se u 2017. godini prodati preko 40 milijuna gramofonskih ploča, što bi trebalo generirati vrijednost od jedne milijarde dolara. Prema podacima Deloitte-a, ovo je već sedma godina zaredom u kojoj prodaja vinila raste. Premda se u današnja digitalno doba takav rezultat doima uistinu impresivan, usporedbe radi treba napomenuti kako je rekordne 1981. godine prodana jedna milijarda ploča, a unatoč rastu i sjajnim brojkama tržište vinila čini samo malen dio kolača (šest posto) vrijednog 15 milijarde dolara zvanog glazbena industrija.
Rastu prodaje gramofonskih ploča zasigurno su doprinijele i tvrtke koje svoje poslovanje baziraju na pretplati, poput ‘Vinyl Me, Please‘, a koje svojim pretplatnicima svaki mjesec šalju nova specijalna, bogato opremljena izdanja ploča. Rast prodaje ploča, poklapa se i s početkom lansiranja stream servisa Spotify (2008.godine), što zasigurno nije samo slučajnost. Usporedno s rastom digitalnih medija i napretkom tehnologije, raste i takozvano ‘tržište nostalgije‘.
Dio kupaca i dalje (ili možda baš usprkos tehnološkom napretku) želi imati opipljive, materijalne proizvode i za njih je spreman izdvojiti relativno velik novac.
Eto vam i prigodna pjesmica:
https://www.youtube.com/watch?v=1sT-5BA2fIc