Aktualno
StoryEditor

Novi Media market: Nećete vjerovati, novinarima se sve više vjeruje, a ni roboti nisu za odbacit‘

08. Veljača 2018.

 

Tko je prošle najviše ulagao u oglašavanje, tko se oslobodio okova, tko postaje novo medijsko roblje, a i tko vas i kako prati, nećete vjerovati, ali moglo bi postati jasnije nakon što se dohvati novi broj Liderova godišnjeg specijala ‘Media market‘. Doduše, preciznije bi bilo umjesto ‘tko‘ upitati ‘što‘.

Gotovo 1,5 milijardu kuna, otkriva se u ‘Media marketu‘ na godinu su medijima u posljednje vrijeme donosili oglasi. No Rajna Cuculić, CEO u agenciji GroupM Hrvatska, u razgovoru otkriva kako se, prema aktualnim analizama, očekuje pad hrvatskog oglasnog tržišta. Intrigantni su i podaci o čitanosti, slušanosti, gledanosti, posjećenosti medija u Hrvatskoj za 2017. na kojima počiva reklamna industrija.

Propitkuje se i što se radi u novinskim, radijskim, televizijskim i web redakcijama, kamo su se uvukli roboti i umjetna inteligencija, a provocira se i temom o ženskoj stvarnosti. Novinarke, urednice, direktorice, marketinške i komunikacijske stručnjakinje rado su i strastveno ispričale što ih u poslu tišti, vrijeđa i veseli.

U seriji tema pod zajedničkim nazivnikom ‘šok i nevjerica‘,  izdanje ‘Media Market‘ (koje je na tržištu uz Lider od 9. veljače) među ostalim pripovijeda i o tome kako je ‘clickbait‘ u akciji, da se novinarima sve više vjeruje, a i da ste dovoljno važni da sami sebi budete najveći neprijatelj, barem kad je riječ o zamkama web-trackinga.

22. studeni 2024 01:08