Osim ugostiteljskim uslugama, koje uključuju prehranu i catering i koje su najvažnija djelatnost tvrtke Pleter-usluge d.o.o., tvrtka se bavi smještajem, čišćenjem i održavanjem. Osiguravaju se također usluge pranja, najma tekstila, prodaja avanturističke i vojne opreme putem online trgovine Hrvatski vojnik te prodaja prehrambene i mješovite robe u braniteljskoj trgovini Lijepo i naše. Glavni strateški partner tvrtke je Ministarstvo obrane Republike Hrvatske, a partnerstvo je ostvareno i s Ministarstvom unutarnjih poslova, Ministarstvom hrvatskih branitelja i Ministarstvom financija. Tvrtka je kroz strateška partnerstva sastavni dio sustava domovinske sigurnosti, a osim toga posebno je usmjerena na vanjsko tržište, podizanje standarda, unaprjeđenje kvalitete usluga te osiguravanje boljeg radnog okružja i životnog standarda za sve svoje djelatnike.
Pouzdanost i spremnost
Cilj tvrtke Pleter-usluge je osnaživanje pozicije vodeće tvrtke koja pruža usluge državnim ustanovama, gospodarskim subjektima te manjim tvrtkama, fokusirajući se na izvrsnost usluga, efikasne timove i fleksibilnost u radu, koji u konačnici rezultiraju zadovoljstvom korisnika na svim razinama. Da bi ojačale svoj status ostvarene su nove suradnje s veteranskim centrima Sinj, Petrinja i Šibenik te MUP-om u Policijskoj akademiji, dana je potpora aktivnostima zbrinjavanja raseljenog stanovništva iz Ukrajine te je uspostavljena suradnja sa Sisačko-moslavačkom županijom u pripremi i dostavi obroka na potresom pogođenom području. Za razliku od ostalih sličnih subjekata na tržištu tvrtka je sposobna svoje usluge pružati na cijelom teritoriju Republike Hrvatske, gdje pokazuje svoju pouzdanost, vrhunsku uslugu i timski rad, posebno u situacijama kad je važno trenutačno djelovanje i brza organizacija i prilagodba. Jedan od zadnjih takvih projekata bilo je osiguravanje pripreme i opskrbe pacijenata i osoblja u bolnicama KB Dubrava i Merkur za vrijeme obavljanja radova zbog kojih bolnice nisu bile u mogućnosti taj dio odrađivati samostalno.
Sigurnost radnog okružja
Inovativnim poslovnim procesima i vrhunskom uslugom u tvrtki planiraju steći dugotrajno povjerenje korisnika. Martina Puljić, predsjednica Uprave tvrtke Pleter-usluge, ističe da to ne bi bilo moguće ostvariti bez njihova 1132 zaposlenika, koji su najveće bogatstvo svake tvrtke, pa tako i tvrtke Pleter-usluge.
– Glavni pokazatelj dobrog uzajamnog odnosa jest osjećaj da se u svakom trenutku možemo osloniti na stručnost svoga kadra, a zaposlenici istodobno osjećaju stabilnost i sigurnost u svom radnom okružju te vide da se njihov svakodnevni angažman u tvrtki cijeni. Kojoj god generaciji pripadali, kakve god zahtjeve imali, smatram da je upravo to lajtmotiv dobrog odnosa poslodavca sa svakim zaposlenikom. Vjerujem da smo u tvrtki Pleter-usluge vrlo blizu ostvarenja tog za nas iznimno važnog cilja. Cilja koji vodi prema kulturi kakvu u tvrtki Pleter-usluge želimo dosegnuti – ističe Puljić.
Dvije godine promjena
Prema njezinu mišljenju, kvalitetni pristup prema zaposlenicima, transparentno praćenje razvoja, sustav nagrađivanja, povećanja plaća i dodataka je ulog u zaposlenike tvrtke Pleter-usluge. Pleter-usluge je stoga povećao neto primanja zaposlenika s najnižim plaćama za 18 posto kako bi spriječio odljev radne snage. Kod ugostiteljskog osoblja taj postotak je bio i veći te su kuharima lani plaće rasle prosječno 35 posto. Zaposlenici ostvaruju i brojne pogodnosti, poput regresa, božićnice i dara za djecu do navršene 15. godine, novčane pomoći za rođenje djeteta, bolovanje dulje od 90 dana te druge životne okolnosti. Nagrade za ostvarene poslovne rezultate isplaćuju posljednjih nekoliko godina, a ove godine uvedena je i naknada za topli obrok.
Od dolaska Martine Puljić na čelo tvrtke prije dvije godine način upravljanja i ciljevi su se promijenili, kao i glavne odrednice koje u tvrtki slijede kako bi dostigli svoju viziju. Žena na čelu tvrtke, osim iskustvom i profesionalizmom u kombinaciji s empatijom, što su neke od ključnih odlika dobrog vodstva, zasigurno je pridonijela i orijentiranosti prema unaprjeđenju vizualnog dojma usluga i prostora. Tako danas prostori kojima upravlja Društvo te sve vrste usluga odlikuje i visoka razina estetike.
– Prva interakcija korisnika s našim uslugama ostvaruje se isključivo vizualno. Toga smo svjesni i iz tog razloga unaprjeđujemo svoj način rada i u tom smjeru, što neupitno pridonosi rezultatima kojima se ponosimo – ističe Puljić.
Poticanje na uspješnost
Nakon reorganiziranja poslovanja s ciljem efikasnijeg načina upravljanja poslovanjem generalno te ljudskim resursima, uvedene su pozitivne promjene na svim razinama. Naglasak je na promjeni mindseta upravljačkog tijela i zaposlenika tvrtke.
– U posljednje dvije godine uvjerila sam se u jedno: rastemo jer potičemo svoje zaposlenike na uspješnost. Nedavno smo odlučili promijeniti način odabira ljudi za upravljačke pozicije te dati priliku vrijednim zaposlenicima bez ikakva iskustva u tom segmentu da se razvijaju u vođenju timova i poslovnih procesa na višim razinama. Ta se odluka pokazala izvrsnom jer smo tako počeli postizati promjenu kulture interno, što je itekako važno da bi i naši korisnici uvidjeli pozitivne promjene – iznosi Puljić.
Osim razvojem, educiranjem i motiviranjem postojećega kadra, uspjeh i relevantnost u posljednje dvije godine postižu dovodeći nove ljude koji su postali majstori zanata u raznim vrhunskim restoranima i hotelskim lancima. Puljić naglašava da želi njihovo iskustvo dovoditi u Pleter-usluge kako bi pomogli u educiranju i motivaciji postojećih zaposlenika te na njihovoj suradnji temeljiti budući uspjeh.