Tvrtka Zadar International Port Operations jedina je dostavila ponudu na natječaj za koncesiju zgrade terminala u putničkoj luci Gaženica, a u slijedeća dva mjeseca bit će donijeta odluka o prihvaćanju te ponude ili o poništenju natječaja, priopćeno je u četvrtak iz Lučke uprave Zadar.
Natječaj za davanje koncesije za zadarsku luku Gaženica, koja se odnosi na pružanje usluga putnicima uz korištenje i održavanje objekata lučke podgradnje i lučke nadgradnje na području luke otvorene za javni promet od osobitog, to jest međunarodnog gospodarskog interesa za Republiku Hrvatsku, zatvoren je danas, nepuna tri mjeseca od objave, stoji u priopćenju.
Kako se navodi, unatoč više zainteresiranih u tijeku natječaja, ponudu je dostavila samo jedna tvrtka, Zadar International Port Operations sa sjedištem u Zagrebu, koja je osnovana 2017. godine.
>>>Krajem siječnja otvara se natječaj za modernizaciju ribarskih luka vrijedan 311 milijuna kuna
- U sljedeća dva mjeseca Upravno vijeće Lučke uprave Zadar donijet će odluku o davanju koncesije ili o neprihvaćanju pristigle ponude i poništenju postupka, a na temelju prijedloga stručnog povjerenstva sastavljenog od sedam članova koje obavlja pregled i ocjenu pristigle ponude, poručuju iz zadarske Lučke uprave.
Jedan od uvjeta natječaja jest i da Putnička luka Gaženica postane matična luka za brodove na kružnim putovanjima, što donosi novu vrijednost za čitavu destinaciju, kao i mnoge multiplikativne efekte za ukupno hrvatsko gospodarstvo.
>>>Potpisani ugovori za modernizaciju luka vrijedni 8,5 milijuna kuna
- Matična luka znači da je riječ o ukrcajnoj luci za putnike i teret, a ne samo luke za dnevni tranzit brodova za kružna putovanja. Dakle, u tom slučaju kruzerski gost nije samo gost kruzera, već on koristi domaću prometnu infrastrukturu i lokalni smještaj, jer u pravilu dolazi dan ili dva ranije. Na taj način gosti ostaju duže i više troše u odnosu na destinacije koje samo obilaze, pojasnio je ravnatelj Lučke uprave Robert Škifić.
Kako zaključuje, riječ je o projektu koji konkretno i izravno utječe na vanpansionsku potrošnju gostiju, a što je jedan od strateških ciljeva razvoja turizma u Hrvatskoj.