Aktualno
StoryEditor

Tomislav Miletić: Pariški chic stiže u Zagreb

17. Svibanj 2022.
Tomislav Miletić najavljuje kako će Zagreb u rujnu dobiti ekskluzivan i prestižan servisno-prodajni centar. Kupcima će približiti cjelokupno iskustvo brenda

Emil Frey Grupa, najveći europski distributer automobila, svojoj paleti brendova koje zastupa i distribuira ove jeseni pridružuje još jedan – DS Automobiles. Taj u Hrvatskoj relativno nepoznati brend sazdan je na nevjerojatnu nasljeđu

Deset godina od ulaska na hrvatsko tržište Emil Frey Grupa, najveći europski distributer automobila, svojoj paleti brendova koje zastupa i distribuira ove jeseni pridružuje još jedan – DS Automobiles. U povodu dolaska novog brenda na tržište razgovarali smo s Tomislavom Miletićem, generalnim direktorom za Peugeot, Citroën i DS Automobiles, Hrvatska.

DS je na domaćem tržištu relativno nepoznat brend, možete li ga malo približiti budućim kupcima?

–​ Brend je sazdan na nevjerojatnu nasljeđu, modelu DS iz 1955., jednom od najrevolucionarnijih i najljepših automobila u povijesti. Taj legendarni automobil utjelovljuje vrijednosti koje je brend DS Automobiles prisvojio: inovacije, izvrsnosti i avangardu. Vođen duhom avangarde, gracioznosti i prestiža, DS Automobiles utjelovljuje francuski savoir-faire koji je utjelovljen u svim modelima DS. Kreiran 2014., DS simbolizira smjelost i inovativnost, a njegov je cilj utjeloviti francusko znanje i umijeće luksuznog oblikovanja automobila.

Koji će modeli biti dostupni na hrvatskom tržištu?

–​ Luksuzna i udobna, vozila DS Automobiles posebno su osmišljena za tehnološki osviještene kupce koji žele izraziti svoju osobnost, individualizam i profinjeni stil. DS Automobiles u svojim modelima sjedinjuje prepoznatljiv dizajn i tehnologiju, udobnost i dinamičnost, plemenite materijale i profinjenost. Od izvornog DS-a do današnjih modela, timovi nastavljaju rad te se koriste iznimnim znanjem i umijećem kako bi nastavili pisati povijest i dizajnirali automobile budućnosti. DS modeli protkani su novim tehnologijama i tehnološkim rješenjima koja ih ističu, čine drukčijima i prepoznatljivima. Od lansiranja na hrvatsko tržište u ponudi će biti dostupni modeli DS 3 Crossback, DS 7 Crossback, DS 4, a malo poslije i DS 9.

Što znači da su automobili DS​ inspirirani haute coutureom?

– Sva stručnost u izradi modela DS usmjerena je na izvrsnost i posvećenosti detaljima. DS Automobiles stvara jedinstven dijalog između najboljeg francuskog znanja kad su posrijedi luksuz i tehnologija posljednje generacije. Od inovacija i nadahnuća velikih majstora stvaraju se luksuzna vozila oplemenjena vrhunskim materijalima. Svaki model DS odražava individualizam, neusporediv stil, inovativan užitak i jedinstvenu udobnost. Inspiriran haute coutureom, u unutrašnjosti je naglašena elegancija u prošivima, koji su postali zaštitni znak naših automobila. Gracioznost i završna obrada inspirirana piramidom u muzeju Louvre, diskretni detalji luksuznog urarstva Clous de Paris odaju počast Gradu Svjetlosti. Interijer je prepoznatljiv i po sjedalima u obliku narukvice sata koju su izradili majstori kožari kako bi se dobio jedinstven ugođaj u vozilu.

Kakav će biti koncept DS Storea i kad se može očekivati otvorenje?

– Kao i ostale europske metropole, Zagreb će dobiti ekskluzivan i prestižan servisno-prodajni centar, tzv. DS Store Zagreb, koji će početi raditi u rujnu ove godine. Koncept DS Store kupcima će pružiti ekskluzivno iskustvo i ugođaj kupnje kakvo do sada nisu imali prilike iskusiti pri kupnji vozila. Svojim konceptom DS Store približit će kupcima pariški chic i pružiti cjelokupno iskustvo brenda, pa im već sad ovom prilikom šaljem poruku: 'À bientôt', odnosno vidimo se uskoro. Dizajniran je kao luksuzni butik, a jedinstvena pariška chic atmosfera bit će vidljiva u svakom detalju, bilo da je riječ o dizajnerskom namještaju, plemenitim materijalima poput kože, glazbi ili prestižnim DS modelima koji će biti izloženi. Jedinstvena atmosfera za jedinu automobilsku marku rođenu u Parizu.

Što je s elektrifikacijom?

– Od lansiranja brenda DS Automobiles elektrifikacija je u središtu pozornosti strategije marke. DS Automobiles ​prvi je​ premium proizvođač koji je uključen u Formulu E i kao dvostruki prvak 2019. i 2020. podupire istraživanje i razvoj održive mobilnosti. U kontekstu energetske tranzicije ambiciozno postavljeni ciljevi Grupe Stellantis rezultirali su time da će DS već od 2024. godine postati sto posto električni brend, ujedno brend s najnižim emisijama CO2 u Europi. Od tada će svaki novi model DS biti dostupan isključivo sa sto posto elektrificiranom ponudom. Kako bi zadržao vodeću poziciju na tržištu električnih vozila, DS Automobiles oslanja se na stručnost DS Performance radi testiranja različitih inovacija koje se ugrađuju u modele koji dolaze. U ponudi od lansiranja na hrvatsko tržište bit će dostupni sto posto električni DS 3 Crossback E-Tense, plug-in hibrid DS 4 E-Tense, DS 7 Crossback E-Tense i DS 9 E-Tense. Pod oznakom E-Tense nude se sto posto električna i plug-in hibridna vozila snage do 360 KS i s pogonom na sva četiri kotača. 

Sadržaj nastao u suradnji s DS Automobiles Hrvatska

21. studeni 2024 23:31