Borba protiv plastike koja zagađuje okoliš uselila se u trgovine zahvaljujući direktivama Europske unije i svi znamo da kada kupujemo vrećicu, platit ćemo za taj svoj postupak i određeni iznos ‘kazne‘. Lider je nedavno pisao o problemu plastike.
No, nije samo Europa ušla u borbu protiv plastike. Inicijativa zamatanja namirnica s odjela voća i povrća u listove banane pokrenuta je na Tajlandu, a s oduševljenjem su je prihvatile i trgovine u Vijetnamu.
Rimping supermarket u tajlanskom gradu Chiangmai izazvao je na Facebooku ovacije za svoje eko-friendly pakiranje. Nije trebalo puno da nov način pakiranja prihvate i vijetnamski trfovački lanci Lotte Mart, Saigon Co.op i Big C.
Nov način pakiranja još je u testnoj fazi, ali ako se pokaže dobrim, cijela nacija uskoro bi mogla kupovati proizvode omotane listom banane, piše Next Shark.
[caption id="attachment_387028" align="aligncenter" width="800"] Foto: PerfectHomes, Facebook[/caption]
Osim voća i povrća, uskoro bi se u listu banane moglo prodavati i svježe meso.
Kupci pozdravljaju trud.
- Kada sam vidjela povrće zamotano u prekrasan list banane, bila sam spremna kupiti veće količine. Smatram da će ova inicijativa probuditi svijest građana o potrebi da zaštitimo okoliš - kazala je jedna klijentica Lotte Marta.
Vijetnam je četvrti na listi zemalja koje u ocean bacaju najveće količine plastike, tako da su ovakvi napori od velike važnosti.