Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) u utorak je na sjednici odabralo pet marketinških agencija te dvije međunarodne PR agencije za suradnju u ovoj godini, za što će HTZ izdvojiti ukupno 38 milijuna kuna, izvijestili su novinare nakon sjednice direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić i član Vijeća Boris Žgomba.
>>> Promotivna kampanja HTZ-a udružit će privatni i javni sektor
Natječaj za te agencije HTZ je provodio od studenog prošle godine, a nakon prezentacija i razgovora od ukupno prijavljenih 10 marketinških agencija odabrano je pet koje će pokrivati 13 tržišta.
Odabrane su agencije MediaCom, Real grupa, Aviareps, Mediaplus, te Vailati&Savarro.
Od PR agencija od ukupno osam ponuda odabrane su dvije agencije koje će provoditi PR aktivnosti na 11 tržišta, a to su Media Consulta International Holding AG te Hills Balfour Group.
"Markeniške i PR agencije ključne su za promociju i druge aktivnosti na tržištima, a sada slijedi formalizacija tih odluka i potpisivaje ugovora", istaknuo je Staničić najavljujući da početkom ožujka počinju prve veće ovogodišnje kampanje i to na pet tržišta - Njemačkoj, Austriji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Skandinaviji i Francuskoj.
O odabiru agencija govorio je i Žgomba kao predsjednik povjerenstva naglasivši da se za marketinške agencije ukupno izdvaja za ovu godinu 30,5 milijuna kuna, a za PR agencije 7,5 milijuna kuna.
>>> HTZ: U 2018. veći proračun i otvaranje predstavništava u Šangaju i Seulu
"Vijeće je na današnjoj sjednici preporučilo da sve te agencije što je moguće više komuniciraju s predstavnicima HTZ-a na stranim tržištima kao i s glavnim uredom, a postoji i mogućnost da se suradnja s tim agencijama produlji i na iduću godinu", objasnio je Žgomba.
Dodao je da su PR agencije Media Consulta te Hills Balfour odabrane za odnose s medijima odnosno za društvene mreže i digitalnu komunikaciju kao i da obje imaju kao i odabrane marketinške agencije dobru reputaciju i međunarodni doseg.
Od njih se očekuje kvalitetna strategija oglašavanja te odnosa s javnošću, uključujući odnose s medijima.
Kristjan Staničić je kazao i da je Vijeće zaključilo da su pripreme i najave za sezonu i dalje dobre na gotovo svim tržištima te da se i ove godine nastavlja trend rasta turističkog prometa.
"Buking je za sada ovisno o tržištima u porastu od 3 do 7 posto, ali je još rano za neke veće procjene, no svakako vjerujemo da ćemo trend rasta zadržati i u idućim mjesecima", kazao je Staničić ističući da je na Vijeću bilo govora i o potrebi za povećanjem hotelskih kapaciteta u Hrvatskoj čemu će, kako se nada, pridonijeti i ovogodišnje investicije od oko milijardu eura.