Prvo istraživanje kvalitete u auto-moto segmentu pod nazivom QUDAL - QUality meDAL Auto-Moto 2015/2016 Croatia, koje je u Hrvatskoj provela međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH, rezultiralo je pobjedničkom pozicijom branda AutoZubak Neostar.
Upravo je AutoZubak Neostar u ispitanoj kategoriji neovisna mreža servisa za vozila, od strane ispitanika prepoznat kao lanac s najkvalitetnijim servisnim uslugama u Hrvatskoj.
AutoZubak Neostar je najtransparentniji servis za sve marke što znači da je klijent upoznat sa svakim dijelom servisnog procesa. Klijent može izabrati između 33 ponuđenih servisnih paketa, a uz mogućnost online plaćanja, AutoZubak Neostar daruje i vrijedne poklon pakete!
AutoZubak Neostar servis obuhvaća jamstvo na sve servisne radove u trajanju od 12 mjeseci ili 10.000 kilometara, ovisno o tome što prvo nastupi.
U istraživanju QUDAL- QUality meDAL Auto – Moto 2015/2016, hrvatskim vozačima motornih vozila, trenutnim vlasnicima vozila te potencijalnim kupcima vozila kao i ostalim entuzijastima i zaljubljenicima u automobilizam, postavljeno je sljedeće pitanje:
"Navedite naziv nezavisnog lanca servisa za vozila, koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:"
Najveći broj odgovora ispitanika bio je: AutoZubak Neostar.
„Drago nam je da su vlasnici vozila u Hrvatskoj prepoznali pouzdan i prijateljski pristup, dodatne pogodnosti te izvrsnu korisničku podršku koju AutoZubak Neostar pruža svojim klijentima“ – izjavio je Denis Tepša, direktor AutoZubak Neostar servisa.