JWT, jedan od najpoznatijih svjetskih brendova kada su u pitanju marketing i komunikacije, najavio je udruživanje s tvrtkom Grey, jednom od najvećih oglašivačkih agencija na svijetu, te tako prekinuo svoju dugogodišnju suradnju sa Studio Marketingom.
Na čelu novog ogranka JWT-a unutar Graya bit će Jelena Biluš.
- Vidimo pozitivne znakove u regiji i nadamo se da će naše partnerstvo s Greyjem klijentima omogućiti jedinstvenu, integriranu ponudu. Iza sebe već imamo uspješnu suradnju s tvrtkom Grey, budući da ih zastupamo u Grčkoj, stoga predviđamo zajednički rast na prostorima jugoistočne Europe. Ova suradnja, na čelu s Jelenom, za nas predstavlja novo poglavlje na u regiji – izjavio je Tony Taylor, generalni menadžer JWT-a za Europu.
Nikola Bubanj, CEO tvrtke Gray za Jadran i Balkan, objasnio je kako spajanje JWT-ovih marketinških i komunikacijskih sposobnosti s Greyjevom stručnošću stvara izvanrednu ponudu za klijente. Također je naglasio koliko je uzbuđen što će surađivati s Jelenom Biluš jer je ona, objašnjava Bubanj, fantastična i posvećena poslu te je liderica koja inspirira druge.
Tina Bolcar iz Studio Marketinga zaključila je kako će oni i dalje nastaviti ulagati u inovativne usluge te da se izrazito uspješan način poslovanja koji su imali s JWT-om neće mijenjati u budućnosti.