Aktualno

Ulazak MarTech-a na hrvatsko tržište - glavna tema Dentsu Business Breakfasta

Spoj marketinga i tehnologije glavna je tema Dentsu Business Breakfasta koji će se održati u Zagrebu 24. rujna u Drama baru.

MarTech, inače poznat kao marketinška tehnologija, odnosi se na alate kojim brandovi unaprijeđuju planiranje, provođenje i mjerenje marketinških kampanja. MarTech alati koriste se za automatizaciju ili na neki drugi način pojednostavljenje marketinških procesa, prikupljanja i analiziranja podatka te pružanja različitih načina dosega i interakcije s ciljanom publikom.

Iza organizacije ovog eventa i koncepta predstavljanja MarTech usluga na našem tržištu stoji Dentsu, globalna grupacija za marketinške usluge stvorena za digitalnu ekonomiju.

Radoslav Nedelchev, Acting CEO Dentsu Hrvatska i Vjeko Srednoselec, Business director Dentsu Hrvatska, prepoznali su potrebu brandova na našem tržištu za usluge ovog tipa, a na događaju će im se pridružiti i Filip Novak, voditelj prodaje Salesforce za Hrvatsku, jedne od najvećih svjetskih platformi za pružanje MarTech usluga, posebno CRM-a.

“Današnji marketinški stručnjaci suočeni su s potpuno drugačijim izazovima od svojih prethodnika. Kako u očima kupaca povezana iskustva postaju standard i u mnogim slučajima relevantnija su od kvalitete proizvoda, marketinškim stručnjacima potrebni su novi alati i tehnologije kako bi njihovi napori i kampanje imali više utjecaja na krajnje kupce. To uključuje korištenje umjetne inteligencije i napredne analitike kako bi se razumjele potrebe i navike kupaca”, izjavio je Filip Novak.

Vlasnicima poduzeća, generalnim direktorima, kao i direktorima marketinga prezentirati će se najnoviji trendovi u komunikaciji s potrošačima i načine kako doći do istih. Također, pričati će se o dostupnim alatima i primjerima iz prakse. Zahvaljujući MarTech uslugama brandovi mogu optimizirati poslovanje, ubrzati procese, postići bolji ROI, kontrolirati cloud usluge, automatizirati marketing usluge, točnije digitalno transformirati svoje poduzeće u cijelosti.

Radoslav Nedelchev, dodao je: “Kako bi ostvarili poslovni rast u današnjoj, digitalnoj ekonomiji, brandovi moraju transformirati svoje marketinške aktivnosti kako bi privukli, zadržali i razvili odnos sa svojim kupcima. Vjerujemo da je ovo pravi trenutak za procijeniti i aktivirati marketinške alate koji će uvećati komunikacijske mogućnosti brandova te donijeti opipljive poslovne rezultate.”

Dentsu Business Breakfast događaj je zatvorenog tipa, ali za više informacija slobodno kontaktirajte Dentsu stručnjake.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju