Kad je direktor agencije Initiative Vedran Vereš bio važan dio strateškoga projekta ključnoga za Digitel medijske servise, proveo je čak više od trideset sati ‘u komadu‘ na radnome mjestu prije roka za predaju materijala.
– Bio sam onda znatno mlađi, nisam još imao klince, zato je to prošlo mnogo lakše nego što bi bilo da takvo što moram ponoviti danas. I danas sam zahvalan supruzi za toleranciju u to vrijeme. Naposljetku, projekt je bio velik uspjeh pa se svega sjećam s toplinom, no ipak to ne bih volio ponoviti. Dijelom upravo i zbog tog iskustva pokušavam projekte voditi tako da se osigurava maksimalna kvaliteta finalnog proizvoda, ali da se pritom ne dovedemo u situaciju sličnu onoj koju sam ja tada prošao – rekao je Vereš i dometnuo da su prekovremeni sati i duge noći često neizbježni u njihovoj industriji, ali pravodobnom i kvalitetnom organizacijom mnogo se toga ipak može izbjeći.
Iskustvo u medijskom biznisu
Iza Vedrana Vereša četrnaest je godina iskustva u medijskom biznisu. Prva menadžerska iskustva stekao je u Digitel medijskim servisima, nakon kojih je dvije godine proveo na Novoj TV. Dio I&F McCann grupe postao je 2016., a od 2017. na funkciji je glavnog direktora agencije Initiative. Ima veliko iskustvo s oglašivačima iz različitih kategorija, radio je na najvećim i najmanjim kampanjama koje su se dogodile na hrvatskom tržištu, u lokalno i regionalno nagrađivanim kampanjama, poput kampanja za ‘launch‘ MAXtv-a, T-Mobileov ‘Moji najbolji‘, Bonbon, rebrendiranje Simpe, Iskonovih kampanja. Većinu karijere proveo je u Digitel medijskim servisima, koji su, kako nam je rekao, sigurno znatno utjecali na njegovo profesionalno formiranje.
– Imao sam priliku raditi s mnogo iskusnih profesionalaca i od svakog sam pokušao učiti što više, ali nikoga baš ne bih nazvao mentorom. Ipak, osoba koja me uvela u svijet medijskog planiranja i koja je prva prepoznala moj potencijal bila je Zvezdana Polovina, zato se upravo nje uvijek rado sjetim u kontekstu profesionalnog razvoja. Prenijela mi je svoje znanje o TV planiranju, to su bili moji prvi koraci u tome. Mnogo mi je značilo što sam imao priliku učiti od nje jer je imala golemo znanje o televizijskom planiranju i bila ga je spremna prenijeti nesebično i detaljno – otkrio nam je Vereš.
Vereš ima nekoliko načela kojima se vodi u radu, od kojih je izdvojio etičnost u poslovanju, u odnosima s klijentima i medijima, jasno komuniciranje, razvoj članova tima te kreiranje ugodne i poticajne radne okoline. No, kako nam je rekao, najvažnije je da se posao obavi na vrijeme i maksimalno kvalitetno, da se ciljevi ispune i da klijenti budu zadovoljni, bez toga je sve ostalo kratkog vijeka. Misli da se kultura i društvo mijenjaju te u skladu s time mijenja se i korporativna kultura.
Školovanje: Završio Ekonomski fakultet u Zagrebu, marketinški smjer. Karijera: Bio je medijski menadžer u Digitel medijskim servisima, gdje je proveo ukupno deset godina, a poslije je radio na pozicijama ‘group account directora‘ i ‘Client service director‘. Dvije godine vodio je Odjel istraživanja na Novoj TV, a od 2017. na funkciji je direktora (‘managinag director‘) Initiativea. Hobi: Uči igrati japansku stratešku igru go, voli čitati, uživa u dobrom vinu i kuhanju.
Najveća je promjena u brzini
Pritisak radi postizanja ambicioznih rezultata sve je veći, ali istodobno je komunikacija među zaposlenicima, uključujući komunikaciju između različitih menadžerskih razina, opuštenija i manje formalna. Svaka nepotrebna formalnost koja otežava ili usporava komunikaciju, protok i slobodno izražavanje ideja, i to u vrijeme kad se poslovni procesi sve više ubrzavaju, potencijalna je opasnost koju treba otkriti na vrijeme i otkloniti – smatra Vereš.
Otkrio je da u Initiativeu stvaraju korporativnu kulturu koja nije opterećena formalnostima, ali snažno je usredotočena na ispunjenje ciljeva i osobnu odgovornost.
– Posao se mora obaviti maksimalno kvalitetno i u zadanim rokovima, ciljevi se moraju ispuniti, ali to ne znači da moramo biti namrgođeni dok to ostvarujemo. Kreativno i opušteno okružje u kojem se možete i zabaviti dok postižete vrhunske rezultate ideal je kojem težimo – otkrio nam je Vereš i dodao da je najveća promjena u brzini poslovnih procesa, tehnoloških promjena, brzini kojom se mora misliti i stvarati vrijednost za klijente.