Nakon što su ukinuli ponudu stambenih kredita, leasing, investicijski dio poslovanja, više ne posluju ni s velikim tvrtkama i javnim sektorom, Addiko banka želi se fokusirati isključivo na jednostavne i brze kredite za potrošače i male poduzetnike. Novi iskorak u tom smjeru je netipična bankarska ponuda, prva takva na tržištu – beskamatni gotovinski kredit. Novi klijenti Addiko banke tako tijekom svibnja mogu posuditi deset tisuća kuna i nakon dvije godine vratiti isti iznos. 'Bez štoseva, sitnih slova i skrivenih troškova', kažu u banci.
- Ne želimo imati cijelu paletu bankarskih proizvoda već želimo biti najbolji u onome što radimo, zbog čega smo Addiko transformirali u specijalističku banku. Građanima te malim poduzetnicima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima.
Kao stručnjaci za potrošačko kreditiranje i financiranje malih poduzetnika, zastupamo brzinu i fleksibilnost i tu smo uz naše klijente u situacijama kada im je potreban dodatan poticaj. Svi oni koji još nisu imali priliku iskusiti do koje smo mjere pojednostavili postupak podizanja kredita, moći će se uvjeriti tijekom svibnja – i to potpuno besplatno - izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko banke.
U Addiku kažu kako se strateški zaokret na brze gotovinske kredite pokazao ispravnim te da to potvrđuju pozitivni financijski rezultati. Navode kako je u prvom tromjesečju ove godine Addiko privukao dvostruko više novih klijenata i ostvario 40 posto više volumena gotovinskih kredita nego u istom vremenskom razdoblju lani, što je najbolji rezultat dosad. Time je tržišni udio Addiko banke u novim gotovinskim kreditima uvećan za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Addiko banka trenutačno ima tržišni udio od 5-6 posto u gotovinskim kreditima, a cilj im je doseći udio od 8 – 10 posto. Udio loših kredita trenutačno je 4,6 posto.
Novost je i suradnja Addika s fintechom Leanpay s kojim prvi na hrvatsko tržište dovode koncept 'kupi sada, plati kasnije' koji je trenutačno najbržerastuća financijska usluga u svijetu.
U Addiko banci naglašavaju da dostupniji kreditni proizvod i činjenica da ga je moguće brzo i jednostavno ostvariti uključuje i brzu, ali temeljitu provjeru kreditne sposobnosti klijenata u cilju što odgovornijeg kreditiranja i zaštite interesa potrošača. Štoviše, osim odgovornog kreditiranja, banka prepoznaje važnost financijske pismenosti te se strateški opredijelila za aktivno sudjelovanje u inicijativama koje podižu financijsku pismenost građana kako bi sigurno i informirano upravljali osobnim i poslovnim financijama, kažu u Addiku.
Za potrebe komunikacije nove specijalističke strategije osmišljen je novi brend karakter, hrčak Oskar, i novi slogan „Vaš prvi izbor za brze kredite”. Addiko banka je na novoj komunikacijskoj platformi surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey.