Svijet je danas preplavljen informacijama i podacima koji se pohranjuju na fizičkim uređajima, a tim se podacima lako pristupa preko računala ili mobitela. No, unatoč lakom pristupu, ti se uređaji mogu izgubiti, oštetiti ili pokvariti, a tako dolazi do gubitka podataka, što može izazvati poslovni krah pojedinaca ili velikih tvrtki.
DataBox je tvrtka koja će se pobrinuti da se ništa od spomenutog ne bi dogodilo. Bilo da je riječ o tehničkom kvaru, ljudskoj pogrešci bilo prirodnim nepogodama, ta tvrtka sa sjedištem u Zagrebu svojim je klijentima na raspolaganju cijelo vrijeme te njihove podatke čuva baš svake sekunde.
Podatkovni centri i oblak
Što su to točno podatkovni centri i rješenja u oblaku, koji su okosnica poslovanja te tvrtke? Detaljne nam je odgovore dao CEO tvrtke Filip Olujić: – Podatkovni centar možemo zamisliti kao moćno srce digitalnog svijeta. To je ogroman fizički prostor ispunjen računalima, serverima i mrežnom opremom, posebno dizajniran za čuvanje, obradu i distribuciju podataka. Usluge u oblaku tvrtkama omogućuju pristup računalnim resursima putem interneta, bez potrebe za vlastitim podatkovnim centrom ili fizičkom opremom te tvrtkama pružaju mogućnost učinkovita upravljanja svojim podacima i digitalnim resursima, pružajući sigurnost, skalabilnost i pristupačnost.
Tajna uspjeha tvrtke
Jednostavno je: imate ogromne količine podataka koje nekamo morate spremiti. Javite se DataBoxu, a u njemu će ih zbrinuti na svoje servere ili u oblak. Što god odabrali, možete biti sigurni da su vaši podaci zaštićeni, a vi ćete im moći pristupiti kada god poželite. U prilog toj tvrdnji ide i činjenica da u gotovo deset godina postojanja DataBox nije imao nijedan trenutak u kojima su njegove usluge bile nedostupne. Konstantno i redundantno napajanje električnom energijom, održavanje temperature i vlage rashladnim sustavima, vatrodojava i vatrogašenje, telekomunikacijska povezanost sa svijetom i fizička sigurnost pridonose održavanju visoke kvalitete usluga koje DataBox pruža. Postoji li tu možda još neka tajna koja se krije iza uspjeha te tvrtke?
– Uložili smo znatna sredstva u izgradnju i održavanje iznimno snažne i redundantne infrastrukture. Naši tehnički timovi iznimno su napredno obučeni i stručni u upravljanju sustavima kako bi se osiguralo neprekidno funkcioniranje. Temelj su naši zaposlenici i poticanje kulture odgovornosti i suradnje. Sve to pridonosi stabilnom radu i brzom rješavanju problema – nabraja Olujić.
Važnost za poslovanje
Konstantna ulaganja i napredno obrazovanje ujedno objašnjavaju i visoku razinu sigurnosti podataka. No koliko su podaci uistinu važni za neko poslovanje?
– U današnje digitalno doba podaci su postali neosporni kraljevski resurs koji oblikuje sudbinu organizacija diljem svijeta. Analizom podataka tvrtke mogu donositi informirane odluke koje pomažu u ostvarivanju konkurentske prednosti. Stoga su zaštita i upravljanje podacima ključne komponente svakoga poslovnog plana –objašnjava Olujić.
Svoje klijente doživljavaju kao partnere kojima pomažu savjetima i podrškom.
– Smatramo da je naše partnerstvo usmjereno na dugoročan uspjeh, pri kojem želimo pružiti korist i našim klijentima i nama samima. Fokusiramo se na nekoliko ključnih aspekata, a to su stručnost i edukacija, optimizacija poslovanja, planiranje rasta, podrška u tehničkim izazovima, personalizirani pristup, transparentnost i komunikacija te inovacija i predviđanje trendova – ističe Olujić.
Budućnost je svijetla
Ako ste u potrazi za najsigurnijim rješenjem za pohranu podataka, DataBox je rješenje za vas. No, kako kaže Olujić, tu ne misle stati i prema budućnosti gledaju s ciljem kontinuiranog razvoja i uspjeha. Fokus će biti na društvenoj odgovornosti i razvoju zaposlenika, a i dalje žele ostati relevantni i prilagodljivi:
– Planiramo nastaviti širiti svoju ponudu proizvoda i usluga, pratiti tehnološke inovacije, ojačati sigurnost podataka i osigurati još veću dostupnost i pouzdanost svojih usluga. Gradnjom novoga podatkovnog centra i akvizicijom jednakih ili srodnih poslovnih entiteta jačat ćemo svoju prisutnost na tržištu i pružiti dodatnu vrijednost svojim partnerima – zaključio je Olujić.