
Profesio je butik-agencija s više od dvadeset godina radnog iskustva. Njegovi stručnjaci za ljudske potencijale pomažu klijentima u stvaranju i izgradnji timova koji će raditi na specifičnim i odgovornim pozicijama. Jedna od vodećih austrijskih agencija, članica Kestrije, s kojom je Profesio surađivao na zajedničkim projektima za selekcije izvršnih (executive) profila stručnjaka, predložila je Profesiju učlanjenje u tu alijansu agencija. O čemu je riječ, koji su ciljevi te organizacije, koje su prednosti učlanjenja i kako teče pokrenuti postupak učlanjivanja, objašnjavaju Vanja Horvat, direktor agencije Profesio, i Matija Mirković, voditelj razvoja prodaje.
Što je Kestria?
– Kao najveća alijansa agencija za executive search na svijetu Kestria se brine o održavanju standarda i kvalitete svog brenda, stoga prihvat novih članova nije jednostavan. Naše poslovanje prošlo je njezinu detaljnu provjeru. Naravno, zanimali su je i naši ciljevi i vrijednosti. Najviše nas povezuju lokalna ekspertiza i poznavanje lokalnog tržišta, želja za učenjem i dijeljenjem znanja. Mi smo manja butik-agencija i svjesni smo kako je kvaliteta važnija od kvantitete, važni su također visoki standardi u poslu i inovativnost. Kao agencija pronašli smo se i u Kestrijinu sloganu Fluent in finding leaders jer takve vrijednosti živi i Profesijev tim.
Što ta suradnja donosi tržištu zapošljavanja, posebno u regiji?
– Kestrijin dolazak na hrvatsko i regionalno tržište s pomoću Profesija iznimno je važan jer velikim tvrtkama koje surađuju s njezinim agencijama članicama na drugim tržištima olakšava tranziciju i otvaranje novih ureda na području jugoistočne Europe, a onima koje su već na našim tržištima znači visokokvalitetnu standardiziranu uslugu kao bilo gdje drugdje u svijetu gdje je prisutna Kestria. Znamo s kojim se sve izazovima susrećemo u pronalasku pravih kandidata za najodgovornije pozicije u tvrtkama, zato Profesijev ulazak u Kestriju donosi osvježenje na tržište na kojem naši klijenti mogu računati na pravog partnera koji će ih voditi kroz tako važan proces. Od toga će i kandidati imati velike koristi jer će agencija poput Profesija, koja poznaje domaće tržište, kvalitetnim kandidatima omogućiti da budu vidljiviji tvrtkama, a oni s liderskim potencijalom dobit će priliku to i dokazati.
Na koji će način kandidati imati koristi od te suradnje – hoće li biti više mogućnosti za međunarodnu mobilnost?
– Kandidati koji se prijave u našoj agenciji u Hrvatskoj mogu biti predstavljeni i lovcima na talente u ostalim zemljama u kojima Kestria posluje, ako to žele.
Što ta suradnja znači za tvrtke koje žele proširiti svoj poslovni doseg na međunarodno tržište?
– Bilo da određena tvrtka dolazi na naše tržište bilo da je riječ o onoj koja sada posluje na njemu i surađuje s Profesiom te želi izaći na drugo tržište, mi kao agencija možemo vrlo brzo s pomoću Kestrije preporučiti kvalitetnog i provjerenog partnera za kojega smo sigurni da poznaje lokalno tržište i može pružiti kvalitetnu potporu pri zapošljavanju. To je upravo jedan od glavnih Kestrijinih ciljeva kao alijanse kako bi najveću korist imali i klijenti i kandidati. Svi znamo da je zapošljavanje pravih ljudi jedna od najvažnijih stvari koje morate dobro napraviti kad izlazite na novo tržište.
Kako planirate educirati svoje klijente o mogućnostima koje donosi ta suradnja?
– Klijenti koji rade s Profesiom već su upoznati s kvalitetom naše usluge i zato nam se vraćaju. Počeli smo ih već polako pripremati na to što ta suradnja znači za njih i za njihove urede izvan RH te kako mogu imati koristi od našeg članstva u Kestriji. Zasad dobivamo odlične povratne informacije, posebno od međunarodnih klijenata koji su već imali iskustva sa suradnjom s agencijama Kestrijinim članicama. Profesio i Kestria dijele isti DNK čiju su osnova profesionalizam, komunikativnost i sposobnost brze reakcije. Naši klijenti najviše dobivaju upravo ulaskom Profesija u tako važnu strukovnu alijansu i organizaciju. Zapravo, sve se može sažeti u tri riječi: stručnost, iskustvo, internacionalizacija.