Sad i Volkswagen dolazi u Hrvatsku. No to je još priča na dugom štapu. Hrvatska, naime, nakon Volkswagenova odustajanja da gradi tvornicu u Turskoj pokušava pridobiti Nijemce u konkurenciji sa Srbijom, Rumunjskom i Bugarskom. Tu bi se slagali klasični automobili, a pogoni u Njemačkoj i Češkoj oslobodili bi se za proizvodnju električnih vozila.
Prije malo manje od godinu dana bilo je gotovo dogovoreno da Hyundai gradi tvornicu kod nas, čak se saznala lokacija – u Varaždinu – jedino varaždinski gradonačelnik nije znao ništa o tome, a župan Čačić spomenuo je da su u posjetu bili predstavnici tvrtke Il Heung, koja ima 315 zaposlenih. Il Heung il' Hyundai… Od tada – muk o Hyundaiju u Varaždinu.
A koji je zajednički nazivnik tih dviju vijesti? Izvori su – 'bliski Ministarstvu gospodarstva'. U međuvremenu je Mate Rimac okupio u svome dvorištu više eminentnih investitora nego cijela državna administracija. Tu su Kia, Hyundai, pa i Porsche, koji je dio Volkswagenove grupacije. Ispada da Rimac otvara državna vrata VW-u. A bilo bi normalno da je obrnuto.