Sjećate li se kad je Facebook tek počeo osvajati korisnike? Oni koji su prvi prepoznali njegov potencijal danas su vodeći brendovi. Slično se događa danas s TikTokom, kojega u Hrvatskoj prema nekim procjenama koristi 1,25 milijuna ljudi.
Od srpnja ove godine oglašavanje na TikToku postalo je neophodno za sve koji žele biti korak ispred konkurencije. Danas je, naime, sve teže doći do pratitelja jer je publika postala jako izbirljiva oko sadržaja kojega prati. S druge strane, na TikToku je u ovome trenutku lako doći do velikog broja pregleda, pratitelja i prodaje.
TikTok, kao i sve ostale društvene mreže, smanjuje doseg, što se može već osjetiti, a povećavat će doseg za one koji će ga plaćati.
Stoga uđite u svijet TikTok oglašavanja, gdje kreativnost i autentičnost dolaze do izražaja pred milijardama korisnika. Saznajte kako brendovi koriste razne formate oglašavanja na TikToku za postizanje nevjerojatnih rezultata. To su, primjerice, In-Feed Ads, TopView Ads, Branded Hashtag Challenges i Spark Ads. Naučite kako ciljati pravu publiku, mjeriti uspjeh i analizirati performanse kampanja.
Pridružite se našoj edukaciji i otkrijte kako vaš brend može postati viralan na najbrže rastućoj društvenoj mreži današnjice. TikTok je više od zabave – to je moćan alat za marketing koji može transformirati vaše poslovanje!
Edukacija o TikTok oglašavanju koja se održava 13. rujna je rasprodana, stoga smo radi velikog interesa dodali još jedan termin – 10. listopada 2024., u Wespa Spacesu u Zagrebu.
Edukaciju će voditi Marijan Palić, stručnjak i konzultant za marketing, a sve informacije o edukaciji možete doznati na našoj web stranici.
Ne propustite priliku da budete ispred konkurencije i osvojite srca mladih generacija, ali i onih starijih koji se sve više priključuju, te se prijavite na edukaciju.