U prosincu prošle godine, nasljednica velikog Karla Lagerfelda, Virginie Viard u sklopu Chanelove 2020 Metiers d'Art kolekcije predstavila je jedan vrlo zanimljivi (i skupi) modni dodatak - mikro-torbicu za slušalice Apple AirPods. S tradicijom spajanja modernih gadgeta s poznatom estetikom brenda Chanel, nastavila je i ovo ljeto te lansirala nove kutijice (caseove) za AirPodse koji se mogu nositi i kao ogrlica.
Inovacija s poznatom estetikom
Kutijica, izrađena od smole i zlata s prepoznatljivim CC logotipom od kristala, pričvršćena je na nisku od lažnih bisera te zlatni lanac isprepleten janjećom kožom što podsjeća na remenje njihovih kultnih torbica. 'Case' dolazi u dvije boje i dvije veličine - crnoj i krem, za korisnike AirPods Proa.
Nema sumnje da je riječ o zbilja prekrasnom, ali i modnom dodatku kojeg si mogu priuštiti samo kupci dubljeg džepa. Naime, 'caseovi' se prodaju po cijeni od 2,6 tisuća dolara dok par slušalica (Airpods), u usporedbi s tom cifrom, košta 'tričavih' 160 dolara.
Ovaj Chanelov modni dodatak dokazuje da je Viard, unatoč početnoj nesigurnosti i igranju na sigurnu kartu, spremna i za pokoji rizik te odlučna u namjeri da u liniju uvede nove proizvode, ali s prepoznatljivom estetikom.