Budući da su je proglašavali jednom od glavnih krivaca za masovno širenje dezinformacija, društvena mreža Facebook planira uvesti još jednu opciju u nadi da će tako uvesti reda u objavljivani sadržaj. Kako su objavili u ponedjeljak, u tijeku je testiranje opcije koja onemogućava korisnicima dijeljenje linkova na članke koje uopće nisu otvorili, a kamoli pročitali nešto više od samog naslova.
Sizifov posao
Ovo nije prvi put da neke društvene mreže korigiraju korisnike u vezi stvari koje bi se trebale podrazumijevati. Lani je Twitter tražio od korisnika da otvore link prije nego ga 'retweetaju', a informacije o COVIDu-19 koje su netočne i neprovjerene nije bilo moguće dijeliti bez upozorenja ni na jednoj mreži. Ove akcije čelnika društvenih mreža rezultat su sve većeg pritiska vlada, naročito američke, da se zaustavi širenje lažnih vijesti. U ožujku ove godine šefovi Googlea, Facebooka i Twittera morali su američki Kongres uputiti u strategiju borbe protiv dezinformacija. No, unatoč trudu, čini se da je platformama jako teško uspostaviti balans između slobode govora i dijeljenja neistina.