Na domaće tržište stigla je nova Fordova Kuga, model koji dolazi s čak pet izvedbi motora od kojih su tri elektrificirane. Točnije, dolazi s dizelskim, benzinskim, blagim hibridnim dizelskim, potpuno hibridnim s benzinskim motorom te plug-in hibridom s benzinskim motorom.
Motori su različite snage: benzinski 1,5 EcoBlue ima 120 KS, 2,0 EcoBlue dizelski 190 KS, a od tri hibrida 1,5 EcoBoost ima benzinski motor sa 150 KS, hibridni motor mHEV 2,0 EcoBlue 150 KS, potpuno hibridni pogonski sklop 2,5 HEV 190 KS ili s plug-in naprednu hibridnu pogonsku tehnologiju 2,5 PHEV od 225 KS. U Fordu napominju da je to njihovo najelektrificiranije vozilo u gami.
Duža i šira
Nova je Kuga i šira i duža od prethodnog modela, što osigurava dodatan prostor i na prednjim i na stražnjim sjedalima. Osim što je najelektrificiraniji Fordov model, može se pohvaliti novim tehnologijama i nudi mnogo novih značajki za pomoć vozaču. Tehnologija Stop&Go, prepoznavanje znakova ograničenja brzine i zadržavanje unutar voznog traka samo su neke od novih tehnologija kojima se može pohvaliti nova Kuga.
Tu su također svjetla koja se prilagođavaju i prepoznaju zavoje te pomažu vozačima da bolje vide u mraku. Zahvaljujući head-up zaslonu ne moraju skidati pogled s ceste dok i dalje dobivaju potrebne informacije, a Active Park Assist 2 omogućava da se automobil sâm parkira jednostavnim pritiskom na gumb, što će mnogi znati cijeniti.
Bogata oprema
Oprema uključuje i modem FordPass Connect, tehnologije bežičnog punjenja i Fordov sustav za zabavu SYNC 31 koji podržava 8-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir. Kuga nudi tehnologiju Drive Mode kojom se može odabrati način vožnje. Može se birati između četiri načina rada: Normal, Sport, Eco, Slippery, Deep snow – sand. Najpovoljnija Kuga dostupna je od 209.990 kuna za model 1,5 Ecoboost 150 KS Titanium Edition, a za plug-in hibrid s 225 KS linije ST line X Edition trebat će izdvojiti 337.990 kuna.