Lidertrend
StoryEditor

Pola korisnika kupuje brendove koje vidi na TikToku

07. Svibanj 2021.
Mlada publika češće nego bilo koja druga generacija kupuje proizvode koji su spomenuti ili reklamirani i na drugim platformama (Pinterest, YouTube, Snapchat, Reddit, LinkedIn) što ih čini najboljim kupcima na društvenim mrežama

Nije nepoznata stvar da je popularnost relativno nove društvene platforme TikTok eksplodirala posljednjih godinu dana, ali ono što bi moglo iznenaditi oglašivače jest da ne samo da ostvaruje rekordan rast korisnika već je postala i najučinkovitija mreža za reklamiranje. Naime, istraživanje Adweek Morning Consulta pokazalo je da gotovo pola (49 posto) korisnika kupuje proizvod ili uslugu koja je promovirana, reklamirana ili recenzirana na platformi. Iako ni druge platforme ne kaskaju mnogo za TikTokom, on je vodeći prema ukupnom udjelu računaju li se sve generacije korisnika.

Učinkovitost društvenih mreža

Primjerice, brendove koje vide na Facebooku rado kupuje 60 posto milenijaca, 48 posto predstavnika generacije Z i 27 posto baby boomera. Prebace li se ti podaci na čitavu populaciju, ispada da 41 posto korisnika kupuje proizvode i usluge koji se oglašavaju na Facebooku. Slična situacija je i s Instagramom - polovica milenijaca, 53 posto predstavnika generacije Z te 23 posto predstavnika generacije X kupilo je brend nakon što su ga vidjeli na Instagramu.

Iako je potonja platforma jako popularna među mladom publikom, TikTok mu opako puše za vratom. Do konca godine mogao bi brojati milijardu aktivnih korisnika, a toliko ima i Instagram iako ima dva puta duži staž na tržištu. Ono što je zanimljivo, nastavlja Adweek, jest što mlada publika češće nego bilo koja druga generacija kupuje proizvode koji su spomenuti ili reklamirani i na drugim platformama (Pinterest, YouTube, Snapchat, Reddit, LinkedIn) što ih čini najboljim kupcima na društvenim mrežama. Inače, Morning Consult je američka tehnološka kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta i analizom podataka od preko stotinu milijuna globalnih potrošača te dnevno procesira preko 7 bilijuna jedinstvenih podataka (unique data points).

19. travanj 2024 22:25