Online natjecanje u kojem svi dobivaju - bio je moto ovogodišnjeg Arbonina Win-Win natjecanja koje je za cilj imalo studentima i poduzećima pružiti priliku da upoznaju barem dio onoga što digitalni marketing omogućava. Riječ je o natjecanju za izradu najbolje marketinške kampanje u organizaciji digitalne agencije Arbona. Na ovogodišnje natjecanje prijavilo se više od 300 studenata, a među kojima je bio velik broj studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, čiji je interes ugodno iznenadio organizatore.
Studenti su izrađivali kampanje za 65 od 240 prijavljenih poduzeća, a najboljih 65 timova imalo je priliku provesti izrađenu kampanju sa stvarnim budžetom i osvojiti glavnu nagradu od 5.000,00 kn. Studenti su tako imali priliku naučiti i iskusiti cijeli proces stvaranja digitalne kampanje, od ideje do prikaza rezultata poduzeću. Kroz radionice uz stručno vodstvo imali su priliku naučiti i male tajne velikih majstora Google Ads-a koje su primijenili u svojim kampanjama. Najbolje kampanje prošle su u fazu provođenja sa Arboninim budžetom od 500,00 kn po kampanji.
U samoj završnici natjecanja tri su finalna tima, po ocjenama Arbonina stručnog žirija i ocjenama poduzeća, prezentirala svoje kampanje, pokazavši stečeno znanje i uloženi trud, a prvo mjesto osvojili su studenti Ekonomskog fakulteta – Zagreb Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle.
Najbolji timovi Arbona Win-Win natjecanja su:
- Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle (Ekonomski fakultet -Zagreb)
- Paula Marasović (Sveučilišni odjel za stručne studije, Sveučilište u Splitu) i Tanja Tadić (Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku)
- Tena Benček (Sveučilište Sjever, Varaždin) i Karlo Pecik (Fakultet organizacije i informatike, Varaždin)