U drive-thru restoranima fast-food lanca McDonald's uskoro bi narudžbe mogli primati uređaji opremljeni AI tehnologijom i to kreirani u radionici tehnološkog giganta IBM. Da u kompaniji doista misle ozbiljno, svjedoči i njihov recentni poslovni potez. Naime, svoj McD Tech Labs, osnovan s idejom razvoja Automated Order Taking (AOT) tehnologije, prodali su upravo IBM-u koji je odsad zadužen za razvoj i realizaciju tehnoloških inovacija u McDonald'sovim restoranima.
Razvoj tehnologije
Kako stoji u njihovom zajedničkom priopćenju, IBM-ova ekspertiza za izgradnju 'customer care' rješenja s AI tehnologijom pomoći će McDonald'su da AOT uslugu proširi na svjetska tržišta te u nju integrira različite jezike, dijalekte i varijacije jelovnika.
McDonald's je novi sustav baziran na umjetnoj inteligenciji već uveo u deset restorana u Chicagu, a rezultati pilot projekta pokazali su da AI drive-in sistemi pokazuju točnost u 85 posto narudžbi, odnosno da je samo za petinu narudžbi bila potrebna intervencija zaposlenika. Kako je za medije izjavio izvršni direktor McDonald's Chris Kempczinski, nova bi tehnologija trebala biti integrirana u sve restorane s McDrive uslugom do 2026.