Kao da nije bilo dovoljno što su ih koncem godine zasuli pitanjima u vezi odlaska glavnog kreativca i čovjeka koji ih je digao iz pepela, Daniela Leeija, ekipa iz Bottega Veneta se opet mora pravdati svojim fanovima. Njihova posljednja kampanja lansirana u Kini izazvala je prilično burne reakcije internetskih korisnika i ključno pitanje – zašto, zaboga? Naime, talijanski je brend odlučio odati počast kineskim kupcima i povodom proslave Lunarne nove godine 'zakupio' pozamašan dio Kineskog zida, instalirao golemi display s logotipom (obojan zelenom i narančastom, simbolima sreće) i čestitkom 'Sretna Nova'.
Vandalizam ili počast Kini?
Osim što će njihova reklama krasiti velebnu građevinu i jedno od sedam svjetskih čuda, brend u sklopu kampanje prikuplja sredstva za obnovu prolaza Shanghai Pass. Iako su u Bottegi nakon brisanja svih korisničkih računa na društvenim mrežama odlučili kročiti putevima eksperimentalnog marketinga, zakup Kineskog zida nije naišao na pozitivne reakcije potrošača.
Nova kampanja podsjeća na recentne marketinške stuntove poput instalacije goleme reklame/instalacije u LA-iju koju je moguće vidjeti samo iz zraka ili pak brending skriven na dnu bazena, ali više nego ijedan do sad ostavlja dojam jeftinog, prilično neuvjerljivog i neiskrenog odavanja počasti kupcima. Tako, primjerice, neki internetski korisnici kritiziraju korištenje znamenite povijesne građevine u promotivne svrhe, čak to smatraju vandalizmom.
Također, kako komentira portal High Snobiety, nešto je jako 'off' u ideji da se dizajnerski logotip stavi na građevinu tijekom čije je izgradnje stradalo na tisuće ljudi. Kineski zid naprosto izgleda kao da ga sponzorira Bottega Veneta, a to, kako je jednostavno kazao jedan korisnik – nije dobra vibra.