Lidertrend
StoryEditor

Virtualni svijet bogatiji za još jednu društvenu mrežu i to za - biljke

04. Listopad 2021.
U narednih pet godina PlantLife mogao generirati 189 milijuna dolara prihoda i postati značajan digitalan igrač u industriji (kućnog) bilja čija se vrijednost, samo u Americi, procjenjuje na 1,7 milijardi dolara

Za sve milenijce koji su, navodno, najveći ljubitelji sobnog bilja među svim generacijama, stiže je fantastična vijest: virtualni svemir je bogatiji za još jednu društvenu mrežu, TikTok za biljke – PlantLife. Za razliku od ostalih prilično toksičnih društvenih mreža, na ovoj će, kako obećavaju osnivači, vladati (zeleno) obilje, bratstvo i jedinstvo duša koji imaju jednu zajedničku stvar, a to je ljubav prema njihovim zelenim ljubimcima. Iza te biljko-centrične društvene mreže stoji prilično uspješan trojac: donedavna marketinška stručnjakinja u Nikeu i Appleu Leslie Mullins, kreativni direktor Taylor Vignali (također iz te dvije kompanije) te dizajnerica i pejzažna arhitektica Lana Pappas.  Kako navodi Fast Company, osnivači su prilično optimistični kad je riječ o uspjehu njihovog digitalnog čeda.

Oaza mira

Smatraju da bi u narednih pet godina PlantLife mogao generirati 189 milijuna dolara prihoda i postati značajan digitalan igrač u industriji (kućnog) bilja čija se vrijednost, samo u Americi,  procjenjuje na 1,7 milijardi dolara. Također, ideja im je s vremenom se proširiti i na druge lifestyle kategorije koje su srodne s uzgojem i ljubavlju prema bilju i to od vrtlarstva, biljne prehrane pa do wellnessa ili čak modne industrije. U tome bi im trebali pomoći influenceri ili, bolje kazati, biljko-fluenceri koji već sada broje značajan broj pratitelja na Instagramu ili TikTok i koji bi mogli mrežu puniti kvalitetnim sadržajem ili pak voditi tematske zajednice poput, primjerice, kluba ljubitelja gljiva.

Plan im je na platformu dovući i mini poduzetnike budući da u industriji prodaje bilja dominiraju veliki igrači; manji se prilično teško bore za opstanak. PlantLife im je prilika da osnaže svoj biznis, ali i poboljšaju kvalitetu same platforme, dijeljenjem znanja i informacija o njezi i uzgoju bilja. Iako je još prilično rano govoriti o tome jesu li osnivači realni ili previše optimistični kad je riječ o njihovom poslovnom planu, činjenica je da u moru toksičnog i zamarajućeg sadržaja PlantLife doista zvuči kao jedna malena, virtualna oaza mira i, naravno, zelenila.

19. travanj 2024 05:26