Hrvatska
StoryEditor

Aircash predstavio karticu nastalu u suradnji s Mastercardom

05. Studeni 2021.
Hrvoje Ćosićfoto Vukas

Gužve u trgovinama, dugi redovi i ograničena ponuda neki su od glavnih razloga zbog kojih se sve više kupaca odlučuje za kupovinu putem interneta. Takav način kupovanja ima mnoge prednosti, a Aircash se pobrinuo da korisnici savršeno kontroliraju svoju karticu i jednim klikom mogu zakoračiti u sigurnu kupnju.

Upravo je lansirana novost na financijskom tržištu – Aircash Mastercard kartica. Ovo sigurno rješenje, vezano je uz Aircash mobilni novčanik, a primjenjivo je na milijunima lokacija: na internetu, u trgovinama, na bankomatima. Aircash je također prva tvrtka koja nije banka, a koja može samostalno izdavati Aircash Mastercard kartice, što su do sada u Hrvatskoj radile samo banke.

Aircash Mastercard kartica se može kupiti na svim lokacijama Tiska, Ine i iNovina za 30 kuna, a namijenjena je za Internet kupovinu i plaćanje na prodajnim mjestima u cijelom svijetu bez naknada pri plaćanju i nadoplati kartice/novčanika te bez mjesečnih troškova. Osim toga, podizanje novca moguće je na svim bankomatima u svijetu. Stanje na Aircash novčaniku odgovara stanju na kartici tako da je moguće trošiti novac koji se nalazi u novčaniku.

Prednost je što vlastiti novčanik može sadržavati više Aircash kartica, a na svakoj od njih se mogu postaviti limiti potrošnje, ograničenja isplate na bankomatima ili online kupovina. Osim toga, kartica tj. novčanik se uvijek može napuniti: gotovinom, kartičnim i bankovnim uplatama te primitkom sredstava na Aircash.

– Iako gotovina zvuči staromodno, omogućavanjem uplate gotovine na Aircash na svim kioscima Tiska i iNovina u Hrvatskoj te benzinskim postajama Ine, korisnici dobivaju čitav spektar načina kako da svoj novac stave na Aircash – rekao je na predstavljanju kartice Hrvoje Ćosić, osnivač i direktor Aircasha.

Aircash postoji već kao mobilna aplikacija i jedini mobilni novčanik koji nudi uvijek dostupnu gotovinu isplatom na više tisuća mjesta u Hrvatskoj, slanje i primanje novca, plaćanje raznih usluga direktno iz aplikacije kao što su plaćanje parkinga, kupovinu telekom i PlayStation bonova, nadoplatu ENC uređaja uz prikaz stanja na vašem računu uz naravno sve popuste vezane na vaš HAC ili ARZ račun, plaćanja računa, kupovinu ulaznica za sportske i kulturne događaje, kupovinu karata za trajekte i katamarane (uskoro i vlakove), kao i kupovinu autobusnih karata za sve relacije u zemlji i inozemstvu. Uplata na novčanik je bez naknade, gotovinom na svim Ina i Tifon benzinskim postajama, na svim kioscima Tiska ili putem Mastercard, Maestro i Visa kartica.

– Prema našim podacima za Hrvatsku 46 posto ispitanika zbog pandemije sve češće koristi kartice, a i učestalost korištenja kartica za online kupnju je u porastu. I Aircash i Mastercard u svojim temeljnim postavkama imaju to da žele osigurati praktičan, siguran i pouzdan način plaćanja. To je baza na kojoj želimo graditi ovu zajedničku modernu, digitalnu priču – rekla je na predstavljanju Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj.

Aircash posluje kao financijska institucija s licencom European Banking Authority (EBA) i Hrvatske narodne banke (HNB) koja je važeća na području cijele EU. Trenutačno s više od 200.000 korisnika te više od 250 milijuna kuna mjesečnog platnog volumena, Aircash se dokazao kao nositelj FinTech industrije u Hrvatskoj, ali i diljem Europe. Slijedom toga, Aircash je postao partner s međunarodnom tehnološkom kompanijom Mastercard te tako stekao status izdavatelja (eng. Issuer) Mastercard kartica.

O odnosu banaka i fintecha Ćosić je naglasio da su za najbolja rješenja potrebni njihova komplementarnost i sinergija.

– Banke su velike, imaju reputaciju, sigurnost, ljudi im vjeruju, imaju određen status na tržištu. Fintech je dinamičan, brz, kreativan i agilan. Kada se spoje, dobiva se usluga od koje profitiraju najviše korisnici – objasnio je Ćosić dodajući da su na kartici intenzivno radili proteklih godinu i pol dana.

10. prosinac 2024 12:01