C.M.G.C. je američka full-service digitalna produkcijska agencija sa sjedištem u Puli, osnovana 2008. Iza svakodnevne produkcije digitalnih kampanja i vođenja platformi za nekoliko tvrtki na popisu 'Fortune 500' stoji kolektiv od dvjesto zaposlenika: od voditelja projekata i prodaje, digitalnih eksperata i analitičara, programera, grafičkih i digitalnih dizajnera do videospecijalista i ostalih stručnjaka na polju digitalnog marketinga. U početku tim od šest entuzijasta usmjeren na razvoj vlastite tehnologije, skupa znanja, procesa i vještina, a danas etablirani partner globalnih kompanija u različitim industrijama (Procter&Gamble, GlaxoSmithKline, Syngenta), C.M.G.C posluje na više od osamdeset tržišta diljem svijeta.
Brže i jeftinije
Poslovni model doista je jedinstven: sva digitalna rješenja i materijali proizvode se u Hrvatskoj, a onda se s pomoću mreže u kojoj je više od tristo jezično-marketinških stručnjaka personaliziraju i prevode za specifična tržišta u skladu s potrebama brenda i poštujući kulturne potrebe tržišta i navike potrošača. Pritom C.M.G.C. surađuje s globalno poznatim kreativnim agencijama koje su zadužene za krovnu ideju i komunikaciju brenda koju zatim tvrtka preslikava na digitalni dizajn, produkciju i prijevod mrežnih stranica, mrežnih i mobilnih aplikacija, SEO analiza, sadržaja povezanih s e-trgovinom (e-commerce), bannera, videa, tiskanih i ostalih materijala. Takav model, nasuprot pristupu da svaki brend u svakoj zemlji ima zasebnu agenciju, klijentima smanjuje troškove i vrijeme potrebno za produkciju od 40 do čak 70 posto, istodobno omogućujući jednaku kvalitetu i konzistentnost marketinške komunikacije na svim tržištima i u svim marketinškim kanalima. U današnjem dobu, kad je ključno konstantno, ispravno i brzo komunicirati s kupcima i potrošačima, mnogi brendovi prepoznali su pogodnosti koje im C.M.G.C. pruža – Sensodyne, Voltaren, Herbal Essences, Ariel i Always samo su neki od njih.
U prilog uspješnosti modela zasigurno govori podatak da C.M.G.C. već osmu godinu bilježi stalan rast prihoda, usluga i klijenata te 2018. otvara ured u Zagrebu. Suradnjom s trima hrvatskim sveučilištima studentima omogućuje praksu uz studiranje i mnogima zaposlenje nakon završetka studija. Fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće uvedeni su i prije pandemije, zbog čega njegovo poslovanje ove godine nije osjetilo volatilnost kao ostala poduzeća. Štoviše, C.M.G.C. je aktivno uključen u pomoć široj zajednici raznim donacijama neprofitnim udrugama (poput opreme darovane jednoj pulskoj osnovnoj školi i Domu za odgoj djece i mladeži te donacije onima u potrebi u sklopu rada udruge Naš san, njihov osmijeh), akcijama usmjerenima na očuvanje okoliša i promicanjem studentskih natjecanja i inicijativa.
Tvrtkin je cilj postati prepoznatljiva na globalnom tržištu kao agencijski lider za produkciju i digitalni marketing koji pruža efikasniji, jednostavniji, brži i jeftiniji način upravljanja marketinškim aktivnostima klijenata uz personalizirani pristup za sva tržišta. To podrazumijeva i stalno ulaganje u znanja i zaposlenike te optimizaciju načina rada kako bi se postigla vrhunska i konkurentna kvaliteta.
Upravljanje kvalitetom
Upravo zbog ostvarenja svojeg cilja C.M.G.C. je projektom 'Uvođenje ISO normi u poduzeće C.M.G.C. d.o.o.' uveo i certificirao sustav upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme ISO 9001:2015 koji je usmjeren na ispunjavanje zahtjeva kupaca i unaprjeđenje, a u sklopu istog projekta u tijeku je rad na uvođenju sustava upravljanja informacijskom sigurnošću prema zahtjevima norme ISO 27001:2013 – riječ je o sustavu primjene, održavanja i stalnog poboljšavanja dokumentiranog sustava upravljanja informacijskom sigurnošću. Uvedeni sustavi upravljanja poduzeću će donijeti mnogo prednosti u odnosu na konkurente. Uvođenje će provoditi stručnjaci koji imaju odgovarajuće iskustvo u tom području. Projekt uvođenja ISO normi sufinanciran je iz Europskog fonda za regionalni razvoj, Operativnoga programa 'Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.'. Ukupna je vrijednost projekta 682.400 kuna, od čega je iznos potpora Europske unije 349.388,80 kuna, točnije 64 posto od ukupno prihvatljivih troškova.
C.M.G.C. uvodi dvije norme, HR EN ISO 9001:2015 i HRN EN ISO 27001:2013. Prva je povezana sa sustavom upravljanja kvalitetom, koji je najrašireniji međunarodno prihvaćeni standard za sustav upravljanja kvalitetom i kontrolom proizvoda i kontrolom procesa njihova nastanka. Druga se norma odnosi na sustav upravljanja informacijskom sigurnosti, također najraširenijim međunarodno prihvaćenim standardom upravljanja informacijskom sigurnošću. HRN EN ISO 27001:2013 propisuje kako organizirati informacijsku sigurnost u bilo kojoj vrsti organizacije i usredotočen je na zaštitu povjerljivosti, cjelovitosti i raspoloživosti podataka u poduzeću.