Hrvatska
StoryEditor

Dalmacijavino između homofobije i stečaja

13. Rujan 2020.
Nova reklama za Pipi

Dalmacijavino je ovih dana u središtu pozornosti. Najprije je prašinu podignula nova reklama za Pipi. Legendarnu Anu Sasso zamijenio je stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži kako se drže za ruke i od kojih jedan crta srce na pijesku uz poruku: ‘Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.’

Dok jedni odobravaju taj marketinški potez, konzervativac Vice Batarelo pozvao je na bojkot Pipi i svih drugih proizvoda Dalmacijavina. No, proizvod nema tržišnu vrijednost prema broju onih koji ga ne kupuju, nego prema onima koji ga kupuju. Njima se obraća i nova reklama.

– Što se tiče Pipi, samo je nebo granica. Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina mi se ljudi smijala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto ​proizvodnje tog pića – rekao je prije pola godine za Lider predsjednik Uprave tvrtke Dalmacijavino Split d.o.o. Luka Diel-Zadro, treća generacija obitelji najpoznatije po biznisu sa šećerom. A za Dalmacijavino d.d. u stečaju – od kojeg je Lukin djed Marinko Zadro kupio brendove i proizvodnju u stečajnom postupku – ovog je ponedjeljka na Trgovačkom sudu u Splitu presuđeno da će država kao razlučni vjerovnik biti namirena s 13,2 milijuna kuna. J

Još oko 40 milijuna kuna otići će na troškove dugotrajnog postupka, pa neće biti novca za radnike, koji potražuju oko 64 milijuna kuna. Sindikat, naravno, nije zadovoljan, Danica Stipović tvrdi da je država inscenirala stečaj i Dalmacijavino prodala u bescjenje (za 70 milijuna kuna). Najavila je i žalbu, pa cijela priča još čeka epilog.

17. travanj 2024 18:25