Prema nedavno objavljenom izvješću međunarodnog društva za ocjenu brandova, Brand Finance, Deloitte je treću godinu zaredom prepoznat kao najvrjedniji i najjači komercijalni brand u području pružanja profesionalnih usluga čija vrijednost iznosi 26,7 milijardi američkih dolara. Time je Deloitte prestigao sva velika konkurentska društva za pružanje profesionalnih usluga.
- Deloittte postoji preko 175 godina. Naša je otpornost ukorijenjena u našu sposobnost za pružanje odgovora, prilagodbu i razvoj u skladu sa svjetskim promjenama. Naš je brand simbol te otpornosti, a veze koje smo stvorili dokazuju koliki učinak ostvarujemo - izjavio je Zlatko Bazianec, partner u Odjelu poslovnog savjetovanja i rukovoditelj hrvatskog ureda.
Predmetno priznanje svjedoči o Deloitteovoj kolektivnoj otpornosti u protekloj, dosad nezapamćenoj godini, u kojoj smo nastojali odgovoriti na promjene, oporaviti se od njih i opstati u svijetu koji se neprestano mijenja. Bazianec je naveo kako je ponosan na način na koji su se Deloitteovi stručnjaci saživjeli s ciljem ostvarenja učinka koji čini razliku za klijente, zajednice i kolege tijekom pandemije.
Nadalje, riječ je o priznanju načina na koji se Deloitte uspio prilagoditi potrebama klijenata koje se mijenjaju, povećati ulaganja u područja s najvećim potencijalom (kao što su transformacija, kibernetika, digitalna tehnologija i tehnologija na oblaku) te pružiti podršku zajednicama.
- Velika je čast biti proglašen najjačim i najvrjednijim brandom za pružanje profesionalnih usluga treću godinu zaredom. Kao najveća svjetska organizacija za pružanje profesionalnih usluga, Deloitte je snažno lokalno prisutan i u Hrvatskoj te stalno poduzimamo napore za ispunjenje svojih društvenih odgovornosti - dodao je Bazianec.