Hrvatska
StoryEditor

Dnevnički zapisi - Marina Čulić Fischer: Neki klijenti otkazuju kampanje, neki kreću još jače

28. Ožujak 2020.
Marina Čulić Fischer

Marina Čulić Fischer, izvršna je partnerica Dialog komunikacija. Pročitajte kako je ona provela posljednje dane radeći od kuće te kako je doživjela potres. 

Ponedjeljak 16. ožujka

Iako smo još prošli tjedan zaposlenicima predstavili set preporuka o ponašanju vezano uza širenje koronavirusa, kao što su ograničavanje putovanja, briga o higijeni i mogućnost rada od kuće za sve koji to žele, danas nas se u uredu okupilo oko 60 posto. Kolegica koja vodi Insights&Planning daje upute za prilagodbu komunikacije na društvenim mrežama za različite brendove koje vodimo, iz Ketchuma stižu mogući scenariji razvoja situacije na globalnoj razini. Pojačane su aktivnosti na klijentima iz sektora maloprodaje, turizam 'gori', neki klijenti odgađaju projekte i kampanje. Pripremamo planove za iduće razdoblje.

Utorak 17. ožujka

Još nekoliko zaposlenika odlučuje se za rad od doma, sada nas je u uredu petero. Strogo poštujemo sve upute, svatko sjedi sam u sobi. Uređujemo prostor, sve je čisto i blistavo. Razgovaramo o uvođenju dežurstava, ali na kraju zaključujemo da to još nije potrebno. Odgođeno je Europsko nogometno prvenstvo i otkazane su kampanje koje su uz to trebale biti vezane. Razmišljamo možemo li za nekoga napraviti nešto dobro u ovoj krizi i odlučujemo se pro-bono ponuditi usluge komunikacijskog savjetovanja kompanijama iz najugroženijih industrija.

Srijeda 18. ožujka

Uvodimo redovne virtualne kolegije po timovima i po klijentima. Dva brenda iz kategorije alkoholnih pića zamrzavaju svoje profile na društvenim mrežama. Razmišljamo o pozitivnim pričama koje bismo mogli generirati, ideja ne nedostaje. Mislimo da je to važno za opću atmosferu, ali i za naše zaposlenike. Klijent iz NGO sektora najavljuje lijepu javnu kampanju za lipanj. Ulazimo u drugi krug za odabir agencije na velikom regionalnom natječaju. Na razini struke raspravljamo o Vladinim mjerama za podršku gospodarstvu, a posebno malim i srednjim poduzetnicima, jer iz tog sektora dolazi najveći broj agencija.

Četvrtak 19. ožujka

Nastavno na najnovije preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite, donosimo odluku o fizičkom zatvaranju ureda u Šoštarićevoj. Klijent iz turističkog sektora otkazuje aktivnu komunikaciju s medijima, a klijent iz prehrambenog sektora naručuje veliki posao za Hrvatsku i Sloveniju. Stiže nam prekrasno, motivirajuće i inspirirajuće pismo od regionalne direktorice jedne velike multinacionalke, u kojem, između ostalog, piše: 'Sada je vrijeme da nađemo novi glas i upotrijebimo svoje platforme za opće dobro. U najmračnijim vremenima svjetlo ljudske dobrote i kreativnosti svijetli najjače.'

Petak 20. ožujka

Stiže potvrda kampanje planirane za lipanj i narudžbenice za dva ranije dogovorena projekta. Javljaju nam se klijenti koji su zainteresirani za doniranje sredstava zdravstvenom sektoru, u rekordnom roku ispitujemo sve mogućnosti i šaljemo prijedloge. Dežurna ekipa iz zgrade prema našim je naputcima uredila sanitarne prostorije u uredu, koje sada izgledaju kao miniwelness. Poslali su nam i fotke, akcija je naišla na opće oduševljenje zaposlenih.

Ponedjeljak 23. ožujka

U subotu je kolegici bio rođendan, a s obzirom na to da je ovo prvi koji nećemo proslaviti zajedno, na WhatsAppu otvaramo grupu za neposredniju i intimniju komunikaciju. Množe se dobre želje s obećanjem da ćemo napraviti veeeliki tulum kad se ponovno svi okupimo u uredu. Dobre vibracije od subote u nedjelju zamjenjuju poruke šoka, straha i nevjerice zbog potresa koji je pogodio Zagreb. Nudimo pomoć jedni drugima, ja odlazim do ureda da utvrdim razinu štete. Na sreću, posljedice potresa su minorne. Prvi Skype poziv odradili smo za Beiersdorf, drugi za Nestlé, treći s financijama (a nije još ni vrijeme ručka). Novi COVID-tjedan je pred nama, nadamo se da će sve uskoro krenuti nabolje i da nam se tlo pod nogama više neće ljuljati.

06. svibanj 2024 23:59