Nakon pet godina stagnacije u realizaciji, ove jeseni Doğuş grupa započinje radove na zadarskom hotelu Maraska. U tu investiciju ne ide sama – upravo je u fazi pregovora s hrvatskim partnerom s kojim će dijeliti vlasništvo. Kako doznajemo, Turci su kontaktirali s nekoliko tvrtki radi ulaska u partnerstvo, ali nije poznato s kojom su ušli u finalne pregovore. Burak Baykan, regionalni direktor Doğuşa Hrvatska, nije želio reći o kome je točno riječ, ali napomenuo je da je to veliki hrvatski investitor iz hotelskog biznisa koji će imati manji vlasnički udio u projektu.
Do sada je u projekt uloženo 30 milijuna eura i gradnja će zahtijevati još 65 milijuna, pa će tako pri završetku projekt vrijediti oko 95 milijuna eura. Prema planovima turske grupacije, bit će to visokokategorizirani objekt kojim je, prema prvim najavama, trebao upravljati ugledni globalni brend Hyatt.
– U ovom trenutku paralelno razvijamo dva projekta: gradnju hotela, za koji je dovršena dizajnerska faza i dobivena građevinska dozvola, i rezidencijalni dio oko hotela. S obzirom na to da smo izgubili dosta vremena od početnih planova kad smo pregovarali s Hyattom, naš je dogovor istekao, no Hyatt je još zainteresiran za suradnju. U svakom slučaju, hotelom će upravljati ugledan globalni hotelski lanac – najavio je Baykan.
Doğuş grupa prodala je globalno biznis s marinama (uključujući one u Zadru, Sukošanu i Šibeniku) investicijskom fondu CVC Capital Partners iz Luksemburga, ali i dalje želi ulagati u Hrvatsku. I to ne isključivo u turizam. U Hrvatsku je ušla i s drugim biznisom, onim građevinarskim.
– Ove godine Doğuş je proslavio sedamdesetu obljetnicu građevinskog biznisa i imamo jako dobre referencije za sudjelovanje u velikim infrastrukturnim projektima u Hrvatskoj. Već smo aktivni na nekoliko natječaja u sklopu svog ureda u Zagrebu, gdje smo već sagradili poslovnu zgradu – kaže Baykan.
Na pitanje kako to da kompanija hotelsku investiciju realizira upravo sada, u jeku pandemije, kad su ulaganja uglavnom na čekanju, Baykan je objasnio da je Doğuş grupa zadovoljna investicijskim ciklusom i poslovnim okružjem te da iskorištava ovo vrijeme kako bi napravila atraktivan postpandemijski turistički proizvod u Hrvatskoj.