Hrvatska
StoryEditor

Finale društveno odgovornog projekta Startaj Hrvatska: Nutty BARice su HIT proizvod 2021.

23. Prosinac 2021.
Maja Fertalić

Godina u kojoj vam veliki trgovački lanac omogući plasman na svoje police, njihov stručni tim pomogne usavršiti proizvod i proizvodne procese, a na kraju vam i dodijele titulu HIT proizvoda, može ostati upamćena samo kao dobra. Upravo po tome 2021. pamtit će poduzetnica Maja Fertalić čija je Nutty BARica, ukusan snack s certifikatom 'Živjeti zdravo', izrađena bez aditiva, palminog ulja i dodanih šećera i soli, u finalu posljednje ovogodišnje emisije 'Startaj Hrvatska' ponijela ovu laskavu titulu koju prati i dodatna godina ugovora s kompanijom SPAR Hrvatska. K tome, tu je i posebna promocija, a Nutty BARice će biti dostupne u svim INTERSPAR hipermarketima i SPAR supermarketima diljem Hrvatske.

Radiš, radiš, radiš i onda se dogodi ovo. Nema tu formule, samo rad. Upornost i vjera u sebe i, ono što je najbitnije, ljudi koji te okružuju i bez kojih Nutty by Maja i BARice ne bi bile moguće  rekla je vječno optimistična Maja, uz napomenu da je dala sve od sebe te da je uz potporu kompanije SPAR puno naučila.

To je rezultat moje borbe koja me tjerala dalje i dala mi je svrhu. Jedva čekam vidjeti što nosi sutra – kazala je.

Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl napomenuo je da je poduzetnik koji stoji iza HIT proizvoda ambasador i nositelj vizije projekta 'Startaj Hrvatska'.

– SPAR Hrvatska podupire male proizvođače, vjeruje u kvalitetu njihovih proizvoda i potiče njihovu inovativnost. U drugoj sezoni projekta na koji smo neizmjerno ponosni svaki kandidat je ponudio nešto posebno. SPAR Hrvatska je nastavio suradnju i s kandidatima iz prve sezone. Neki od njih su proširili svoje proizvodnje, zaposlili još ljudi i razvili nove proizvode. Time smo pokazali da 'Startaj Hrvatska' nije samo jednogodišnji projekt, već dugoročno kretanje prema pozitivnim promjenama u društvu – poručio je Fenzl.

Nutty BARice nastale su iz Majine potrebe za zdravim međuobrokom, nakon što joj je 2020., uz tešku obiteljsku situaciju i gubitak posla nakon 16 godina rada u internacionalnoj kompaniji, u travnju dijagnosticirana multipla skleroza. U želji da ovaj ručno rađeni snack hrskave teksture i savršenog balansa slatkog i slanog ponudi što više ljudi i potakne ih na razmišljanje o tome što unose u svoj organizam, odlučila se prijaviti na projekt 'Startaj Hrvatska', koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca.

Maja je uz pomoć stručnog tima kompanije SPAR Hrvatska uspjela položiti higijenski minimum, predati HACCP studiju, preseliti se u novi pogon i nabaviti potrebne strojeve – sve to kako bi njezin proizvod zadovoljio stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. Tako je Maja prešla dug put od velikih promjena u svojoj proizvodnji, narudžbe SPAR-a od 15 tisuća komada njezinih Nutty BARica, sve do trenutka kada su proglašene HIT proizvodom 2021. Ova titula znači da je proizvod imao najbolje prodajne rezultate, kao i da je njegov proizvođač napravio najveći poduzetnički iskorak i postigao poduzetničku samostalnost. U ovogodišnjem projektu 'Startaj Hrvatska' sudjelovalo je još sedmero kandidata, koji su sa SPAR-om potpisali ugovore i došli na korak bliže ostvarenju svojih poduzetničkih snova. Kako je istaknuto, i ove godine su kod odabira kandidata bila ključna tri faktora: upornost, fleksibilnost i marljivost, a svi kandidati su to imali. Prijave za treću sezonu društveno odgovornog projekta 'Startaj Hrvatska' su otvorene, a SPAR Hrvatska čeka sve odvažne poduzetnike i njihove inspirativne priče.

09. kolovoz 2022 10:32