Hrvatska
StoryEditor

Nikolina Silov Konjevoda nova je direktorica Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju

14. Svibanj 2021.
Nikolina Silov Konjevoda, Procter&Gamble

Procter&Gamble imenovao je Nikolinu Silov Konjevoda za generalnu direktoricu Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju, objavljeno je iz kompanije.

Nikolina Silov Konjevoda je karijeru u Procter&Gambleu započela prije 15 godina tijekom kojih je od voditeljice lokalnih prodajnih timova i voditeljice kategorije proizvoda za njegu odjeće, napredovala do direktorice u kategoriji proizvoda za osobnu higijenu na tržištima Europe, Bliskog Istoka i Afrike.

Niz vodećih pozicija na regionalnim tržištima nastavila je preuzimanjem pozicije direktorice distributera na tržištima Mađarske, Slovenije i Hrvatske. Preciznost i odgovornost u poslovanju te veliko iskustvo u vođenju timova doveli su je prije tri godine do mjesta komercijalne direktorice za tržišta Mađarske, Slovenije i Hrvatske.

U novoj ulozi direktorice Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju, Silov Konjevoda će biti zadužena za daljnji razvoj ovih dvaju tržišta, ali i uvođenje brojnih inovacija koje su zacrtane u programu pod nazivom 'Ambition 2030'. Jedan od ciljeva programa je korištenje do 100 posto reciklirane plastike u 10-godišnjem roku, a kompanija planira i korištenje do 100 posto obnovljive energije u svojim proizvodnim pogonima.

U svim europskim proizvodnim pogonima već se koristi 100 posto obnovljiva energija. Pri tome će P&G nastaviti graditi povjerenje kroz transparentnost poslovanja, razvijanje novih tehnologija do kojih dolaze P&G-jevi znanstvenici i implementaciju najboljih praksi prilikom donošenja proizvoda na tržište.

- Tri su glavna područja na koja ćemo se dodatno koncentrirati u izazovnom periodu koji je pred nama: inovacije koje nam čine svakodnevicu jednostavnijom, a higijenu i zaštitu zdravlja pristupačnijom u vremenima pandemije. Inovacije su već zauzele svoje mjesto u  proizvodnji, razvoju proizvoda i pristupu kupcima. Procter&Gamble, kao snaga za dobro, svojim djelovanjem kroz održivost nastavlja pomagati onima koji neumorno rade na zaštiti okoliša. U sklopu nove Citizenship kampanje 'Lead with Love' provodi se i program 'Acts of Good 2021' koji promiče održivost, potporu u zajednici, te poduzetničke inovacije. Kroz društveno odgovorne lokalne aktivnosti nastavljamo pomagati najosjetljivijim članovima našeg društva i svima onima koji se nalaze na prvoj crti borbe protiv pandemije - izjavila je Nikolina Silov Konjevoda.

U Hrvatskoj i Sloveniji brendovi Procter&Gamblea već godinama zauzimaju vodeće pozicije u svojim kategorijama među potrošačima na oba tržišta. Ariel, Pampers, Gillette, Oral-B, Pantene, Head&Shoulders, Jar, Always, Lenor i brojni drugi proizvodi su među vodećim robnim markama koje hrvatski i slovenski potrošači s povjerenjem koriste dugi niz godina i čije lokalne aktivnosti podržavaju kupnjom u partnerskim trgovačkim lancima.

22. studeni 2024 10:08