FlixMobility grupa, kojoj pripada hrvatskoj već dobro poznati autobusni operater FlixBus, zaključila je novu rundu financiranja iz G serije i dobila još jednog snažnog američkog investitora, Canyon Partners. Nova investicijska runda iznosi ukupno 650 milijuna dolara te je kombinacija kapitalnog ulaganja i zaduženja, priopćeno je iz te tvrtke. Uz novog investitora, FlixMobility grupa dobiva snažnog partnera za daljnju buduću ekspanziju na postojećim i novim tržištima. Vodeća tehnološka kompanija u intermodalnoj i održivoj mobilnosti šalje jasnu poruku snažnog ubrzavanja razvojne strategije i budućih planova razvoja temeljenu na snažnim financijskim osnovama.
Nova procijenjena vrijednost kompanije iznosi više od 3 milijarde dolara, što je značajnije više od posljednje investicijske serije u 2019. godini.
- Zadnja runda financiranja šalje snažnu poruku budućeg razvoja naše vizije kojom se nastoji osigurati održiva mobilnost putnicima diljem svijeta. Zatvaranjem ove runde financiranja, dobro smo se pozicionirali za buduće razvojne planove FlixBusa i FlixTraina - izjavio je Jochen Engert, osnivač i CEO FlixMobility grupe.
U ovom trenutku, vijest o investiciji predstavlja prekretnicu za kompaniju i njenu buduću snažnu strategiju razvoja. Kompanija je uspješno upravljala kroz pandemiju opreznim prilagođavanjem mreže linija te ulaganjem u tehnologiju i automatizaciju. FlixMobility se, stoji u priopćenju, u ovom trenutku usmjerava na daljnji razvoj kroz širenje na novim i postojećim tržištima te na širenje željezničkog prometa unutar Njemačke i Švedske, prilikom čega se oslanja na podršku EU u smjeru dodatnog jačanja jedinstvenog tržišta. Podrška se temeljni na lojalnoj konkurenciji odnosno na postavljanju pravnog okvira koji omogućuje ulazak novih igrača na ta tržišta s ciljem izgradnje sveobuhvatne ponude održive mobilnosti.
Rast na postojećim tržištima te širenje na nova tržišta
Investicija će podržati ambicije FlixMobility grupe u razvoju najveće mreže autobusnih linija diljem SAD-a, Velike Britanije i Portugala te daljnje širenje na već vodećim tržištima poput Istočne Europe, Turske i Francuske. Planovi za širenje na potpuno nova tržišta već su u pripremi.
- U ovom trenutku prelazimo iz faze zaštite kompanije i zaposlenih u fazu još snažnijeg i ubrzanog rasta. Naš jasan cilj je postati lider na svim tržištima na kojima smo trenutno prisutni. Želimo osigurati pristupačna i zelena putovanja te vidimo SAD kao tržište s neizmjernim potencijalom. Vidimo SAD kao naše najveće tržište u budućnosti. Istovremeno ćemo u post-pandemijskom periodu ojačati svoju tržišnu poziciju na svim velikim europskim tržištima kako bi ponovno omogućili putovanja. Da bi ovo bilo izvedivo, nužno je da svaka zemlja, kao i EU osiguraju uvjete za lojalnu konkurenciju te stvore temelj za jedinstveno i otvoreno europsko tržište - izjavio je André Schwämmlein, osnivač i CEO FlixMobility grupe.