Hrvatska
StoryEditor

Startaj Hrvatska - Nova generacija poduzetnika plasirala se u drugu sezonu

07. Listopad 2021.
Pred kandidatima druge sezone projekta ‘Startaj Hrvatska‘ nije bio nimalo lagan zadatak usavršavanja proizvoda, ali su uz podršku stručnog tima kompanije SPAR njihovi proizvodi zaslužili svoje mjesto na policama velikog trgovačkog lanca

Nakon iznimno uspješne prve sezone koja je prošle godine privukla pozornost javnosti, a kandidatima pomogla da stasaju u prave poduzetnike te predstave svoje proizvode domaćem tržištu, za sudjelovanje u drugoj sezoni projekta 'Startaj Hrvatska' ove godine prijavilo se više stotina malih poduzetnika i startupova. Odabrano je osam najboljih kandidata, a u dinamičnim emisijama koje kreću već ove subote na Novoj TV gledatelji će pratiti njihove životne i poduzetničke priče.

Pred kandidatima druge sezone nije bio nimalo lagan zadatak usavršavanja proizvoda, ali su uz podršku stručnog tima SPAR-a njihovi proizvodi zaslužili svoje mjesto na policama velika trgovačkog lanca.

Inovativni i hrabri

Među njima je Đakovčanin Zvonimir Kalić, uzgajivač ekokonoplje koji je, posebno cijeneći obiteljsko naslijeđe, svoje znanje iz ekonomije preusmjerio u razvoj ulja od konoplje Croaticanna. Inovativna Jelena Gadže iz Zagreba osmislila je Fruit Moons, snack od dehidrirana voćnog pirea. Osim zanimljivog i jedinstvenog proizvoda na tržištu, Jelena će gledateljima pokazati i što je gotovo čelična snaga volje, koja ju je, nakon brojnih prepreka, dovela do projekta 'Startaj Hrvatska'.

Ekipa Kombucha, točnije Roko Romić, Zdravko Džeba, Almira Gilda Tumpap Espina i Mario Likar, predstavit će svoj osvježavajući, blago gazirani fermentirani čaj, kao i entuzijazam i zalet koji su tu poduzetničku priču preko pola svijeta doveli u Zagreb. Vesna Sirovina i Ivana Grčić iz Samobora gledateljima i potencijalnim kupcima otkrit će više o brendu Melli Aromatica i prirodnim deterdžentima i omekšivačima za rublje kojima, između ostaloga, žele potaknuti sve na očuvanje prirode.

Jedna od kandidatkinja je i Zagrepčanka Maja Feralić, koja se, iako je prije desetak godina sama sebi obećala da više nikad neće biti poduzetnica, ipak vratila u poduzetničke vode. Prilagodba na suživot s dijagnozom multiple skleroze i nove životne okolnosti rezultirali su njezinim brendom Nutty BARica pločica s orašastim voćem.

Inspirativne priče

Sve o ručno rađenim raviolima pa-Šta, koji dolaze u tri punjenja i okusom vraćaju u djetinjstvo, ispričat će Renata Burić iz Zagreba. Nije se pokolebala ni u najizazovnijim životnim situacijama, što je zajednička odlika svih ovogodišnjih marljivih i ambicioznih kandidata.

Među inspirativnim pričama druge sezone je i ona Brankice Borović iz Radučića, sela u zaleđu Knina, o brendu kozmetike od magarećeg mlijeka Viktoria. Menadžerske poslove i život u Rimu Brankica je zamijenila mirnim životom na selu, a nazivom brenda odala posvetu svojoj kćeri Viktoriji, kao i pobjedi nad svim nedaćama i preprekama s kojima se susrela.

Vinkovčaka Marija Čulo svu svoju energiju posvetila je proizvodnji smrznutih kolača i slastica 7stars, a projekt 'Startaj Hrvatska' prepoznala kao priliku da poslovanje podigne na novu, višu razinu.

O Hit proizvodu odlučit će kupci SPAR-a

Svi kandidati ovogodišnjeg izdanja projekta 'Startaj Hrvatska' postat će nova lica hrvatske poduzetničke scene, ali samo jedan među njima će ponijeti vrijednu titulu Hit proizvoda 2021. Tko će to biti, odlučit će kupci SPAR-a, koji kupnjom proizvoda mogu podržati svoj omiljeni proizvod. Svi proizvodi mogu se pronaći na posebnim 'plavim policama' koje su na raspolaganju svim kupcima u INTERSPAR ​hipermarketima i SPAR supermarketima ​diljem Hrvatske.

26. travanj 2024 01:31