Hrvatska
StoryEditor

Tekstilna tvrtka Galeb bilježi rast online prodaje

25. Travanj 2020.
Josip Aračić, predsjednik Uprave

Padom potražnje za proizvodima vlastite robne marke omiška tekstilna tvrtka Galeb koncentrirala se na proizvodnju i prodaju za institucionalne kupce s kojima ima ranije sklopljene kupoprodajne ugovore i aktivne narudžbe.

– Jedini aktivni potencijal za prodaju pod vlastitom robnom markom trenutačno je web shop na koji se koncentriramo i nudimo našim kupcima pogodnosti kako bi ublažili nedostatak dostupnosti proizvoda nastao zatvaranjem mreže Galebovih dućana – kaže predsjednik Uprave Josip Aračić, koji je na toj funkciji od početka godine.

Promet web shopa od početka krize, odnosno od zatvaranja maloprodajnih mjesta ima izraženiju volatilnost nego inače te putem tog kanala prodaje bilježe rast prometa od oko 30 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rast prometa povezuju i s iznimnim pogodnostima koje su osigurali kupcima za sigurnu kupnju.

Kod lanca opskrbe problem se javio u nabavi izvan Hrvatske gdje su neki dobavljači zatvorili tvrtke. Također je, kaže Aračić, znatno usporena povezana logistika te je produljeno razdoblje skladištenja robe prije manipulacije.

Od sredine ožujka Galeb bilježi znatno smanjenje osnovnih djelatnosti, proizvodnja trikotaže smanjena je za 62,5 posto, a prihoda i priljeva iz turističke djelatnosti kao i iz maloprodajnog lanca (osim web shopa) nema. 

22. studeni 2024 09:30