Majorel Group Luxembourg, vodeći globalni pružatelj rješenja za end-to-end korisničko iskustvo (CX) sljedeće generacije za digitalno izvorne i vertikalne vodeće robne marke, objavio je danas da je ušao na hrvatsko tržište, a posljedično se približava cijeloj istočnoeuropskoj regiji. Prema očekivanjima, nova podružnica u Zagrebu, trebala bi biti početak za otvaranje više stotina novih radnih mjesta u regiji, posebice za digitalne, internetske klijente.
Ključni čimbenik u Majorelovoj strategiji lokacije, poručila je kompanije, izvrsna je dostupnost lokalnih talenata koji imaju odlične jezične vještine talijanskog, njemačkog, engleskog, francuskog i španjolskog - zajedno s izvrsnom infrastrukturom koja podržava rad od kuće.
Zagrebačka podružnica je u potpunosti operativna, s već više od 100 članova tima, a trenutno su u pripremi još dvije zemlje, Gana i Sjeverna Makedonija, što znači da će Majorel uskoro biti prisutan u 34 zemlje.