Zalando, vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, konačno je stigla i na hrvatsko tržište. Domaći će kupci, od danas, moći birati između 300 tisuća proizvoda i 1,4 tisuće lokalnih i međunarodnih brendova poput Nexta, Topshopa i Lindexa ili pak premium marki kao što je Vivienne Westwood. Svi proizvodi bit će im besplatno dostavljeni uz mogućnost besplatnog povrata u roku 30 dana.
Kako je na današnjoj press-konferenciji izjavila Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu, cilj Zalanda je postati polazišna točka za modu.
– Isto kao što je Spotify postao sinonim za glazbu ili Netflix za serije, tako i Zalando želi biti prva stvar na koju kupci pomisle kad čuju riječ moda. Želja nam je kupcima pružiti najuzbudljiviji izbor modnih brendova, ali i brendovima omogućiti da se predstave novim kupcima ili ojačaju odnos s postojećima – objasnila je Guerrier i navela kako će i domaći proizvođači imati priliku postati dijelom Zalandovog partnerskog programa te putem platforme ponuditi svoje proizvode u 23 europske zemlje.
Održivost i partnerstvo
Osim što Guerrier tvrdi da Zalando tako može pomoći i malim biznisima da se presele iz tradicionalnih, offline prodajnih kanala u online svijet, uslugama poput Zalando Marketing Services će im omogućiti još veći rast. Također, misija im je postati održiva kompanija s neto-pozitivnim utjecajem na planet i to tako što će podržavati trgovinu pre-owned proizvoda, a do 2023. godine cilj im je doseći 25 posto brutto vrijednosti robe koja dolazi od održive mode.
Kompanija je održivost učinila obveznim za sve brendove, a od 2023. godine samo oni brendovi koji se usklade s etičkim standardima Zalanda moći će prodavati putem platforme. Tijekom sljedećih nekoliko tjedana, Zalando će pokrenuti kampanje u suradnji s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi na relevantan i pristupačan način stupio u kontakt s novim korisnicima.
Osim u Hrvatskoj, Zalando je od danas dostupan u Estoniji i Latviji, a do početka 2022. kane se proširiti i na Mađarsku i Rumunjsku. Inače, kompanija, koja je osnovana 2008. u Berlinu, lani je ostvarila osam milijardi eura prihoda (+23 posto) te trenutno broji preko 14,5 tisuća zaposlenika.