Svijet
StoryEditor

Na ovogodišnjem Super Bowlu bit će prikazano više kripto oglasa nego ikad prije

07. Veljača 2022.

Kripto reklame dolaze na Super Bowl. 13. veljače Cincinnati Bengalsi sučelit će se s Los Angeles Ramsima u Los Angelesu, a na prijenosu će biti prikazano više kripto oglasa nego ikad prije.

FTX, kripto mjenjačnica vrijedna 32 milijarde dolara koja je u protekloj godini bila fokusirana na sportsku marketinšku kampanju, kupila je u listopadu oglas za Super Bowl. Samo nekoliko dana prije Božića, Crypto.com učinio je isto. Cijena oglasa na ovogodišnjem Super Bowlu iznosi 6,5 milijuna dolara za samo 30 sekundi emitiranja.

Naravno, kripto Super Bowl oglasi samo su dio posljednjeg rastućeg marketinškog trenda. Kripto mjenjačnice kao što su FTX, Crypto.com, Coinbase i Binance ulijevaju milijune u sportski marketing kako bi privukle nove kupce i pojačale njihovo prepoznavanje imena.

A FTX i Crypto.com možda nisu jedina kripto imena koja ćemo vidjeti na ovogodišnjem Super Bowlu.

Kripto u sportu

Velike kripto tvrtke okreću se sportskom oglašavanju iz jednog masivnog razloga: prepoznavanja.

Dok su FTX i Crypto.com potrošili milijune na Super Bowl oglase, to predstavlja tek manji dio od iznosa kojeg su platili za imenovanje sportskih događaja, arena ili dresova.

U studenom 2021. godine Crypto.com platio je 700 milijuna dolara za prava imenovanja domaćeg stadiona Los Angeles Lakersa, Staples Centra. Također prošle godine, Crypto.com postao je sponzor talijanskog finala nogometnog kupa Coppa Italia

FTX je također bio zauzet.

U travnju je FTX sklopio 19-godišnji ugovor s NBA Miami Heatom u kojem je mjenjačnica postala Heatov službeni i ekskluzivni kripto partner. American Airlines Arena, kako se zvao Heatov domaći stadion više od 20 godina, postao je FTX Arena

FTX-ovo partnerstvo s Miami Heatom nesumnjivo je sportski posao Sama Bankman-Frieda, ali izvršni direktor FTX-a bio je zauzet sklapanjem niza drugih visokoprofilnih poslova. FTX US nedavno je sklopio partnerstva s Golden State Warriorsima, Washington Wizardsima i NHL Washington Capitalsima. Suci u Major League Baseballu čak imaju logotip tvrtke na svojoj opremi.

Coinbase, koji zasad nije najavio Super Bowl oglas, trudi se pratiti FTX u smislu sportske potrošnje. U listopadu je mjenjačnica postala službeni partner NBA-a i WNBA-e, čime je nastala još veća gužva na košarkaškom kripto frontu.

Prošlog mjeseca, Coinbase je također sklopio ugovor s NBA zvijezdom (i ranim investitorom Coinbasea), Kevinom Durantom.

NFT-ovi na Super Bowlu

Kripto mjenjačnice nisu jedine koje se pokušavaju infiltrirati u sport. NFT-ovi su se probili u sport većinom preko sportskih zvijezda, ali i glavni potrošački brendovi sudjeluju u boomu NFT-ova.

Prije dva tjedna, Bud Light počeo je koristiti Nouns NFT kao svoju sliku profila na Twitteru, koju će najvjerojatnije prikazati u skolpu oglasa na Super Bowlu.

A tu je i Bored Ape Yacht Club. Na ovogodišnjem poluvremenu pod pokroviteljstvom Pepsija nastupit će pet repera, uključujući Eminema i Snoop Dogga, koji posjeduju Bored Ape NFT-ove.

Eminem je prošlog mjeseca kupio svoj Bored Ape vrijedan 452.000 dolara. Snoop Dogg posjeduje mnoštvo NFT-ova, ali za kupnju Bored Ape odlučio se tek u prosincu prošle godine.

Mary J. Blige, Kendrick Lamar i dr. Dre, koji zaokružuju popis izvođača u poluvremenu, nisu još uskočili na NFT vlak, ali s obzirom na rastući broj repera, uključujući Post Malonea, KSI-a, Rich the Kida i Timbalanda koji su također dio Bored Ape Yacht Cluba, to bi se moglo promijeniti.

DAO-i također žele ući

Skupina ljubitelja kriptovaluta koji djeluju pod kolektivom SuperDAO imala je cilj prikupiti 20 milijuna dolara prodajom NFT-ova koji bi zauzvrat financirali Super Bowl oglas. DAO nije uspio ostvariti svoj cilj. Svi ovogodišnji termini su popunjeni, ali slično kao i ConstitutionDAO, napori pokazuju potencijal za ono što bi DAO-i na koncu mogli postići.

SuperDAO-ov NFT pritisak koordinirao je zasebni entitet BPNFT, koji je osnivač Steven Echtman opisao kao 'poput tvrtke koja proizvodi kolekcionarske predmete'. Sa sjedištem u Delawareu, BPNFT je u osnovi umjetnički studio u poslu stvaranja i prodaje kolekcionarskih predmeta.

SuperDAO se sada okreće planovima za Super Bowl 2023. godine, ali prije toga ima za cilj poslati SuperDAO umjetnika na ovogodišnji Super Bowl. Prikupljanje sredstava putem SuperDAO zajednice bit će iskorišteno za slanje 'barem jednog' umjetnika DAO-a na ovogodišnji Super Bowl, izjavio je Echtman.

20. travanj 2024 05:20