Svijet
StoryEditor

Osim kupnje Bored Ape NFT-a, Adidas pokreće vlastitu NFT kolekciju

18. Prosinac 2021.

Iz Adidas Originalsa najavili su nadolazeće predstavljanje svoje kolekcije NFT-ova pod nazivom Into the Metaverse.

Iako su detalji o ponudi u ovom trenutku oskudni, otkriveno je da će postojati pristupni token, obećavajući vlasnicima isključivi pristup budućim roba, fizičkim i digitalnim proizvodima i uslugama, nagrade unutar novopridošle parcele u videoigri Sandboxu, i još mnogo toga.

Prodaja kolekcije započet će putem službene web stranice tvrtke 17. prosinca po cijeni od 0.2 ethera, što odgovara približno 790 dolara u trenutku pisanja teksta.

Adidas Originals najavio je 2. prosinca svoj ulazak u metaverse partnerstvima s Bored Ape Yacht Clubom, GMoneyjem i PUNKS Comicom, navodeći da će digitalni svjetovi koji čine metaverzum biti mjesta gdje svatko može izraziti svoje najoriginalnije ideje i biti najautentičniji verzija sebe.

Uz to, otkriveno je da je Adidas kupio Bored Ape #8774, 17. rujna za 46 ethera, nešto više od 150.000 dolara u to vrijeme. 

Nakon objave, Bored Ape prikazan je u Adidasovoj trenirci s logotipom triju partnera, kao i zaokrenutim Adidasovim logotipom.   

Poznati NFT influencer GMoney prokomentirao je svoju ulogu u podupiranju ulaska brendova u prostor na kulturno osviješten način.

- Razgovaram s njima od travnja, pomažući im da ih vode u svojoj strategiji, nudeći povratne informacije o idejama, kako bi bili sigurni da ulaze u prostor istinski autentičnim načinom. I mislim da sada vidimo kako se to odigrava, jer je Adidas do sada imao najautentičniji ulazak u prostor - izjavio je GMoney.

Tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, brojne etablirane korporacije, poznate osobe kulturnog utjecaja izjavili su svoje namjere da se razvijaju ili sudjeluju unutar NFT prostora, kako mogućnosti Weba 3.0 postaju sve očitije.

U utorak je Adidasov izravni konkurent Nike predstavio svoj ulazak u NFT prostor preuzimanjem virtualnog brenda tenisica RTKFT.

24. travanj 2024 03:21