Što i kako
StoryEditor

Lansiranje proizvoda: Kako izgraditi i afirmirati novi brend na tržištu

14. Veljača 2024.

U probijanju na tržište i zauzimanju svog dijela kolača, bilo da je riječ o lansiranju novog proizvoda bilo usluge, među brojnim koracima pred poduzetnicima stoji i jedan zahtjevan, ali isto tako neizostavan zadatak, a to je uspješno brendiranje. Mlađe generacije poduzetnika, shvaćajući otvorenost tržišta, već u ranoj fazi poslovanja ciljaju visoko, na globalni teren, ali iskusniji znaju da i domaće tržište može biti jednako izazovno za plasman novog brenda. No otkuda uopće početi?

Kako (i komu) plasirati novi brend a da ne propadne nakon jedne sezone? U doba munjevita širenja informacija, kojim se marketinškim alatima koristiti, a što pak izbjegavati? Dobra poslovna ideja te kvalitetan proizvod ili usluga odavno više nisu dovoljni za opstanak na tržištu – za afirmaciju novog brenda potrebno je potencijalnim kupcima i klijentima ispričati cjelokupnu priču, i to upravo onu koju i sami žele čuti.

Također, iako su u današnje digitalno vrijeme poduzetnicima na raspolaganju svi mogući alati i resursi za pokretanje brenda, baš zbog činjenice da je ključno tim resursima raspolagati na adekvatan način, tržišna utakmica za kompanije svih veličina nikada nije bila napetija. Srećom, poduzetnici kroz taj cijeli proces ne moraju prolaziti sami.

Marketinški i branding-znalci tu su da priskoče u pomoć. U ovotjednoj temi broja, izdvojili smo nužne korake za stvaranje i afirmaciju novog brenda, kao i česte pogreške koje treba imati u vidu.

Na što se posebno fokusirati, što imati u vidu, a što izbjegavati u lansiranju novog brenda savjetuju domaći marketinški i brending stručnjaci Ana Pecotić (House of Branding), Marijan Palić, Luka Duboković (BBDO Zagreb), Petra Despot Domljanović (Fabular) te Fran Mubrin i Dario Dević (Agency 404).

Koji su koraci za uspješno brendiranje, što su najčešće pogreške pri lansiranju novog brenda te kako naposljetku pratiti uspješnost brenda jednom kada je prisutan na tržištu možete saznati u novom broju tiskanog i digitalnog izdanja Lidera.

21. travanj 2024 08:08